Babykamer + kleertjes

Even heel naief..maarreh wapperen die er niet meteen weer op?
 
Haha ja dat denk ik ook.
Sorry hoor, ik wil niemand kwetsen maar denk je echt dat het iets uitmaakt in welk wasmiddel babykleertjes gewassen worden of ze gestreken worden e.d?. Lekker belangrijk. Als je een zwaargevoelige huid hebt of allergieen is het misschien een ander verhaal maar anders maakt het helemaal niks uit.
Je kind merkt er niks van. Ben zwanger van de vierde en de was van onze nieuwe spruit gaat dalijk gewoon mee met die van de rest van het gezin. Heb geen tijd voor die onzin hoor. (met alle respect voor iedereen die er anders over denkt, en doet)
groetjes
 
Hey esje23,

Ik ook gewoon alles op 30 graden gewassen met het wasmiddel wat ik normaal gebruik. Ik kan altijd overstappen op andere als blijkt dat Sterre er niet tegen kan. Tot nu toe gaat het prima, wat ik er fijn vind anders hadden we hier alle 3 op ander wasmiddel over moeten stappen. Het is niet te doen om te scheiden lijkt mij.
Alleen wasverzachter mag je niet gebruiken heb ik altijd begrepen.

Succes, ik vond het een klus maar wel heerlijk om er mee bezig te zijn.

Liefs
 
@ Femmmke, idd ze kunnen er zo weer op gaan zitten. Bij mij is het zo dat ik het netter vind staan :).

@ FA1985, nu kriebelt het heel erg haha, nu besef ik pas echt dat de kleine binnekort komt. Jij ook nog even en dan kan je ook lekker bezig zijn.

@ 5908285, Je hoeft geen sorry te zeggen, dit is mijn eerste en iedereen roept van alles om me heen, VK zegt wat anders, kraamverzorgende zegt heeeeeel wat anders. Dus vandaar dat ik deze onderwerp heb geopend en graag wou weten wat de ervaringen van andere (bijna)mama's zijn.

@ Arentmaas, bedankt voor je reactie :).
Ik ga ook alles gewoon wassen met wat ik normaal gebruik en ga geen wasverzachter gebruiken. Het is idd heerlijk!
 
Lieve Esje

Je hebt helemaal gelijk.
gek kan je worden van al die tegenstrijdige adviezen. Maar geloof me, in (bijna) ieder van ons zit een oermoeder. Als je kleine er dalijk is en je leert hem/haar kennen weet niemand zo goed als jij wat goed voor hem/haar is! Je leert steeds meer vertrouwen op je eigen gevoel. Laat iedereen maar kletsen (mij ook!) en doe waar jij je goed bij voelt!
Weet zeker dat je super mamma gaat zijn!!
fijne zwangerschap nog
groetjes en liefs
 
Ik heb bij alle drie mijn kinderen wel gelijk mijn normale wasmiddel gebruikt, je ziet vanzelf wel of je kindje er niet tegen kan. Wasverzachter wordt om die reden ook afgeraden. Bij nummer drie heb ik het overigens wel gelijk gebruikt. Net als mamam 5908285, je wordt wat makkelijker na verloop van tijd.

Strijken deed ik ook altijd alles maar het is eigenlijk best onzin. Overigens, mocht je hydrofiel luiers willen strijken, liever NIET doen, zonder strijken nemen ze veel meer water op. Al staat gestreken natuurlijk wel mooier in de kast bij een moeder met nesteldrang...

 
Ik had voor mezelf wel bedacht om alles te wassen, maar strijken ben ik dus nog niet uit. Strijk haast nooit (1 keer in de maand of 2 maanden eens wat overhemden).
Ik heb gelukkig nog even, heb er ook nog geen advies over gehad,
 
Terug
Bovenaan