babykamer

Wat leuk zeg,

Wij hebben laatst een dubbele commode (6 lades)gekocht bij de Ikea,die was toevallig in de aanbieding en voor het zelfde geld als een enkele..

Wiegje heb ik ook al,staat alleen nog niet op.de muren zijn ook wit en ik wil ook boven het bedje een gedicht maken...

Gordijnen ben ik nog niet helemaal uit.

Het is nederdaal jammer dat er geen foto's geplaatst kunnen worden..

Hoi,

Ook wij zijn al druk bezig.. Bij ons is het thema tigger van anel. De kamer zelf is neutraal omdat ons huis tekoop staat dus dan ga je geen muren vol met felle kleuren doen.

De commode maakt me vriend zelf hij staat al bijna in elkaar. Heerlijk op goede hoogte want wij zijn best lang. Verder gebruiken wij het ledikantje waar ik zelf ook in heb gelegen die hadden me ouders bewaard.

En ja we zijn alles aan het verzamelen maar ook veel 2e hands.. Box, kinderwagen, maxi cosi hebben we via marktplaats.

loena....veel sterkte vanmiddag...en ik hoop op goed nieuws van je;-)

mell wat kan jij t leuk vertellen;-)
als je er zo over nadenkt ist idd ook wel erg sneu voor de kids dat ze zo naar andermans billen/ kruizen moeten kijken ahaha

wij hebben al een kinderwagen...ook van marktplaats.....een pracht ding..nog als nieuw

en precies onze kleuren....grijs met lime-groen;-)

verder wil ik iedereen veel plezier wensen bij t inrichten/verbouwen van hun babykamer;-)

ppsst...heb net 2 boxkleden gescoord vanmarktplaats.....1 plastic met beertjes...en 1 limegroen met een draakje en er onder staat...er was eens......

12 euro....

hoe bedoel je jopie splinter!!!;-)

* erg blij*

Ik ben in m'n hoofd al vanalles aan het bedenken en op internet aan het speuren. Maar ondertussen vooral op zoek naar spullen voor in ons nieuwe huis. Ik hoop dat alles op schema blijft lopen met ons huis, want dan kunnen we in juli beginnen met de inrichting. Dus zolang we nog niet in ons huis kunnen, is er ook nog geen babykamer. Helaas...maar wel al aan het zoeken naar alle benodigdheden.

en ik me maar inhouden omdat ik dacht dat het nog veels te vroeg was haha...nou zondag genderrevealparty met vrienden en familie dan zullen de eerste kadoos wel komen daarna ga ik ook wel lekker shoppen haha heb er ook zin in! leuk om te lezen dat iedereen zo lekker bezig is.

Wat leuk dat jullie er al zo mee bezig zijn!
Wij hebben nog alles van ons dochtertje, het enige wat we nog moeten hebben is een ledikantje en die mogen we van mijn schoonouders hebben, dus eigenlijk zijn wel klaar. De baby komt de eerste tijd op onze kamer slapen omdat we nu nog maar 2 slaapkamers hebben. En daarna gaat die bij mijn dochtertje op de kamer. Het is de bedoeling dat in de loop van de tijd een slaapkamer van de zolder wordt gemaakt, maar daar moeten eerst twee dakramen en een muurtje worden geplaatst. Eigenlijk een werk van niets, maar ja, moet wel ff de centjes daarvoor hebben...

Nou, ik zat gisteren al tegen mij man te mopperen, dat we eens wat actie moeten gaan ondernemen. En nu lees ik al jullie verhalen....aaahhh...ik word er helemaal zenuwachtig van, haha.
De babykamer staat nog, daar willen we alleen een ander kleurtje aan geven, met accesoires. maar dan moet onze dochter eerst verhuizen naar haar nieuwe kamer. En die staat vol spullen. Die moeten naar de zolder. En...jullie raden het al.....ook die staat vol spullen.
Dus nog genoeg te doen!

Terug
Bovenaan