babykamer

@ MamaL: Nou, eigenlijk zijn wij dus nog met niks begonnen wat betreft de kamer hoor! Rustig aan, laat je door ons niet gek maken! ;-)

ppff...hier is t ook eerst nog n flinke verbouwing, dan ga ik verhuizen (samenwonen is wel zo handig denk k), dan trouwen we (dit kan ook nog wel eens andersom zijn, dat k pas na 1juni de huur opzeg) en dan is t babykamertijd...
En dan heb papa-to-be nog ff n weekje om de meubels te maken...

Wel leuk te lezen welke ideeën er allemaal (al) zijn...

@mamaL.. Hou oud is jullie dochter? Dit vraag ik omdat ons dochtertje pas 1,5 is als de tweede geboren wordt, en het eigenlijk de bedoeling is dat ze uiteindelijk naar de zolder gaat. Maar ik vind 1,5 / 2 jaar een beetje jong om naar zolder te verhuizen.

Wat leuk om te lezen wat iedereens ideeen zijn! We zijn nog niet begonnen, maar hebben wel bijna de meubels bij elkaar, dat is van wit steigerhout. moeten alleen nog een kast. Dan maar eens nadenken over welke kleuren.

Veel plezier met erover nadenken en het doen!

Oh, wat leuk om te lezen dat iedereen al zo bezig is.
Wij hebben de babykamer van onze dochter nog in gebruik. Zij gaat verhuizen en als we weer een dochter krijgen, doen we niks aan de babykamer (anders moeten toch echt de roze en paarse sterren van de muur...)
Wij hebben alle meubeltjes de eerste keer gekregen: verfje erover en prima te gebruiker.

Ik heb het grote nieuws net pas verteld, dus langzaamaan gaan we aan de slag met de nieuwe kamer voor onze dochter (even behangetje, verfje en meubeltjes). De gordijnen maak ik zelf.

hoi meiden,

wij zijn al klaar.

wij hebben een bedje besteld bij de BABYDUMP.

omdat de kleine bij ons op de kamer komt.

het is een bedje met een commode eraan vast echt geniaal als je weinig ruimtre hebt.

het badsetje hebben we van me moeder gekregen.

we werden gisteren gebeld door de neef en nicht van me vriend dat ze nog een kinderwagen en alles hebben.

dus daar gaan we zaterdag voor kijken.

voor de rest hebben we al heel veel dingen gekregen.

we gaan in het thema van NIJNTJE en Pelikanen.

ik ben gek op konijntjes en me vriend heet pellicaan van ze achternaam dus vandaar de pelikanen.

Mijn man gaat van de zomer beginnen, alleen niet aan de babykamer, maar aan Charlotte haar kamertje! Ze is nu 1 jaar en gaat naar een grotere kamer, dus ze krijgt een geheel nieuwe kamer. De babykamer waar ze nu nog in slaapt is voor de toekomstige baby. Over 4 weken weten we het geslachtje en moet het of lichtblauw geverft worden of we hoeven er helemaal niks aan te doen :)

Terug
Bovenaan