babykleren

Waar kopen jullie ze??

Ik ben zelf niet zo'n merken mama. Ook al vind ik ze heel leuk. Ik vind het gewoon te duur voor die paar maanden dat ze erin kunnen.

Dus ik ben vooral van de 'hema' 'zeeman''ter stal' 'h&m'

En wil dus nu ook even laten weten dat ze bij de zeeman weer heeeele leuke dingen hebben hangen!!!!
Ik heb voor ons Tyche een truitje en een broekje met daaroverheen een heel leuk tuniekje/jurkje voor 6,99 euro. Ze hebben het in verschillende kleuren en ik vind het erg snoezig.

Ook had ik een blauw truitje met een oranje eend erop voor 3,99 euro erg leuk en kan ook voor jongens!!

Dus voor de mama's die niet perse merk-kleding hoeven te hebben... shop ze!

Groetjes Kirsten

Haha, ben blij dat ik niet alleen ben!
Ik zal je zeggen, ik vind de H&M soms zelfs al prijzig hoor!
Maar ja, ik doe het toch...
Merkkleding koop ik echt niet. Vind ik echt zonde. Wel leuk
om te krijgen natuurlijk haha, maar hij is er zo weer uit!

Ik ga straks meteen kijken! Dankjewel!

Liefs Annet

Ik ben ook een fanatieke zeeman shopster haha En als ik het niet doe, doet m'n moeder het wel.
Verders koop ik bij hema en bij h&m. Er is vorige week een h&m bij ons geopend.... LEUUUUUUK. Alleen steeds mega druk haha.

Ook koop ik bij c&a nog wel wat, of liever gezegd mijn vriendin zegt hier heb ik weg gehangen voor je, het is zo leuk. En dan koop ik het weer.

Schoenen vind ik wel belangrijk, in zoverre als hij straks gaat lopen wil ik wel goeie schoenen voor hem kopen en niet van die waaibomen dingen.

Pauline (heerlijk haar was op hangen in het zonnetje)

Ik ben helemaal weg van de HEMA! leuke en betaalbare kleding! Ook inderdaad de H&M... En ik heb me ook lange tijd afgevraagd waar die leuke gekregen kleding vandaag kwam met een beertje in het labeltje. Stoute schoenen aangetrokken en gevraagd bij een collega mama. Gewoon simpel Wibra... Nooit van mezelf gedacht dat ik nog eens hardop zou zeggen dat ze daar leuke kleding voor mijn kereltje...

Gr. Marieke

Ik vind het inmiddels echt een sport geworden om voor weinig geld leuke kleren te kopen voor Isis. HEMA, Zeeman, Prenatal eigen merk en H&M zijn hier favoriet. En op het kdv krijg ik aan de lopende band complimentjes dat ze er altijd zo leuk en kleurrijk uitziet!

Groetjes,
Myrna, mama van Isis (05-09-2006)

Ik koop voor Merel ook kleertjes bij H&M, zeeman, hema.
En bij ons in het dorp is er een Terstal...die heeft een leuke zomer-collectie.En helemaal niet duur.!
Dus daar gaan we vanmiddag weer eventjes kijken...

En heel af en toe kijk ik bij Zara, en daar hebben ze ook leuke kleding. Vooral de t-shirtjes, en die vallen qua prijs ook wel mee.

Hier ook geen merkmama hoor, ik had bonnen gekregen voor Tess van een heel duur winkeltje hier in het dorp. Ik heb een broekje meegenomen van 39 euro. Ik heb het nioet eens zelf betaald maar ik vindt het gewoon jammer van het geld. Maar ja ik kan de bonnen natuurlijk ook niet laten verlopen.
De wibra heeft trouwens ook vaak erg leuke kleren.

groetjes sandra

Hoi mama's,

Ik sluit me volledig bij jullie aan. Hééééél zelden koop ik iets van Mexx (het zonnehoedje waarmee ik Isa al eens geshowed heb op dit forum) of van Noppies. Maar dan moet het wel hééél erg leuk zijn!
Verder voor Isa ook Zeeman, Hema, enz. Bij ons zit vlakbij een kinderkledingwinkeltje met Hema-prijzen dus voor weinig koop je daar ook errug leuke dingetjes (van o.a. het merk bfc (babyface), ook errug leuk!!).

Maaarrre, veel x weinig wordt soms toch ook nog een aardig bedragje hè? Hebben jullie daar ook last van???

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan