babykleren

nog een tip...
bij hans textiel hebben ze zomersetje voor 4 euro geloof ik!
Heerlijk luchtig en tja als het kapot gaat doet het ook geen pijn!

Maar bij de zeeman, c&a en hema  hebben ze ook vaak wat leuks....
als ik de krantjes krijg en het zie word ik er gewoon naartoe getrokken hahahahaahaha

Villa happ is ook erg leuk en stoer, maar daar heb ik al geleerd dat je het niet meer voor de volle mep moet halen.....paar weken erna zijn de kleertjes op de aanbieding en kun je meer shoppen!

Er blijven altijd wel ergens kleren voor me dochter of zoon aan de vingers plakken als ik in de stad ben, maar afgelopen week ook eens me eigen verwend weer met een nieuwe outfit en wat zomers spul! Laat het zonnetje maar komen hier zijn we er klaar voor.Groetjes Nessie

Nou ik ben dus ook een mama die niet van de merken is.

Als ik iets koop is dat inderdaad wibra, zeeman, v&d, hema.

Alleen ik heb het geluk dat mijn vriendin 2 meiden heeft en de kleinste
een paar maten groter heeft dan Maud. Dus als er kleertjes zijn die nog
makkelijk gedragen kunnen worden dan krijg ik die. Nou en eigenlijk
hoef ik dus niets te kopen. En er zitten ook jurkjes etc. van Mexx bij
maar die vallen allemaal zo klein uit.....je vergeet ze aan te doen
omdat de maat groter is en dan wil je en dan past het niet meer.

Ze heeft nu (terwijl ze maat 68 heeft) truitjes van mexx aan maat 74 alleen zijn dan de mouwen te lang.

Maar ik shop dus ook voor leuke groedkope dingen. Ze dragen alles niet
zo lang en met al dat gekwiel en gemors met het eten blijf je wassen!!!

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi

Ik koop merk en niet merk kleertjes.
Soms een broekje of blousje bij zeeman of hema.
HenM vindt ik erg leuk,Betaalbaar en blijft mooi
Ook draagt hij mexx, esprit, DB, jottum, pointer, lief!,

van alles wat dus!!

liefs Marjan

Hi dames,
Ik hoef voorlopig niet meer te shoppen, vrouw bij mij in de straat en daar dochter van heeft een kindje, en zij is een paar jaar ouder.
Nu heb ik voor een aantal honderd euro in de kast liggen, allemaal merk, zou ik zelf nooit hebben gekocht, vind ik echt veel te duur.
Ik heb nu van alles, mexx benneton hilfiger je kunt het zo gek niet verzinnen of ik heb het, en mooi wow, geen vlekje erop.
Het is wel dat merk net iets mooier is en net wat beter zit, maar ik kan dat gewoon niet betalen, dan moet ik er nog twee banen bij pakken.
Ik koop als ik iets nodig heb gewoon de spullen van de wibra en zeeman, maar ook wel eens bij villa happ.
Was er vorige week geweest en toen hadden ze vier halen een betalen, zo zie je maar hoeveel er verdiend wordt op kleding, en dan nog nagaan dat ze er nu nog op verdienen.
Gewoon gekkenwerk. Ik ga van de zomer wel weer een keertje shoppen, wanneer ze er weer zo'n opruiming hebben.
X

Eerlijk gezegd vind ik de merkkleertjes wel heel erg leuk, maar niet te betalen. Zeker niet voor de korte periode dat ze het maar aan hebben. Ik krijg gelukkig wel een aantal kleertjes van vriendinnen, maar ik koop ook heel veel op internet! Is echt een aanrader. Op marktplaats kun je aanklikken jongetje, nieuw met kaartjes. Zo heb ik zaterdag weer een geweldig leuk truitje binnen gekregen voor € 6,00 incl. verzenden van Ducky Beau. Zo is het allemaal best te doen. Een beetje kijken en je hebt voor weinig geld (vergelijkbare prijzen als bij de Hema, Zeeman etc) toch merkkleding!

Hier ook een fan van internetshoppen, geleerd tijdens de zwangerschap, omdat ik vanwege mijn bekken nergens naar toe kon gaan helaas.
Je hebt heel veel sites waar ze goede (merk) kleding van oude collecties voor weinig aanbieden. oa. bij Kleertjes.com.
Ook H&M zitten tegenwoordig online, heel erg fijn.

Verder Hema, Jola, Zeeman, Hans Textiel, leuk voor weinig.

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Ook ik ben geen fan van dure merkkleding. Kom net bij Hans TExtiel vandaan, broekjes voor 1 euro, kan je toch niet voor in de blote billen lopen?
Verder heb ik een vriendin die ook een jochie heeft die in hetzelde jaargetijde is geboren, alleen een jaartje eerder.
Zij was fan van H&M, dus daar heeft MAtthijs nu ook veel van aan....

Terug
Bovenaan