Lukas krijgt twee keer per jaar nieuwe 'merk' kleren. Een keer voor kerst en een keer voor zijn verjaardag. Op dit moment ben ik een absolute fan van villa Hap. Hij heeft met kerst daar een keer nieuwe kleertjes van gehad. Daarnaast heb ik een aantal keren daar wat in de uitverkoop gekocht. Dan is het echt veel en veel goedkoper.
Voor de rest hema en zeeman zijn mijn favorieten. Prenatal heeft ook wel leuke kleren maar daar vind ik de kwaliteit wat minder van. Ook H&M heeft leuk spul
In juni gaan we naar Kreta op vakantie en dan wil ik een hoop kleertjes voor hem meenemen zodat ik niet hoef te wassen, zo te horen is Hans textiel daarvoor een goede en daar ga ik zeker ff kijken.
Annemieke
Voor de rest hema en zeeman zijn mijn favorieten. Prenatal heeft ook wel leuke kleren maar daar vind ik de kwaliteit wat minder van. Ook H&M heeft leuk spul
In juni gaan we naar Kreta op vakantie en dan wil ik een hoop kleertjes voor hem meenemen zodat ik niet hoef te wassen, zo te horen is Hans textiel daarvoor een goede en daar ga ik zeker ff kijken.
Annemieke