babykleren

Lukas krijgt twee keer per jaar nieuwe 'merk' kleren. Een keer voor kerst en een keer voor zijn verjaardag. Op dit moment ben ik een absolute fan van villa Hap. Hij heeft met kerst daar een keer nieuwe kleertjes van gehad. Daarnaast heb ik een aantal keren daar wat in de uitverkoop gekocht. Dan is het echt veel en veel goedkoper.

Voor de rest hema en zeeman zijn mijn favorieten. Prenatal heeft ook wel leuke kleren maar daar vind ik de kwaliteit wat minder van. Ook H&M heeft leuk spul

In juni gaan we naar Kreta op vakantie en dan wil ik een hoop kleertjes voor hem meenemen zodat ik niet hoef te wassen, zo te horen is Hans textiel daarvoor een goede en daar ga ik zeker ff kijken.

Annemieke

hier wel  een merkenmama. ik koop een hoop merkkleding tja wat wil je met een dochter die Mexx heet hahahaha. Ik kom ook veel in de h&m en ik ben ook niet vies van geen merkkleding alleen kom ik vaak in de merkwinkels en dan koop ik weer kleren voor haar.
En tja ik vind het gewoon leuk en ik kan het betalen dus waarom niet.

groetjes Wendy

Ook ik ben fan van de goedkopere kleding merken maar Jente draagt ook regelmatig merk kleding!
Ik koop zijn merkkleding en H&M veel van marktplaats, ik zoek dan naar kleding in een straal van 5 km rond mijn woonplaats dan kan ik de kleding ophalen en direct kijken of het nog een beetje mooi is.
Haal er echt ontzettend mooie en leuke kleding vandaan voor zeer kleine prijsjes!

Echt een aanrader. Je merkt snel genoeg als je bij iemand binnen komt of je van die persoon wel of geen kleding wil kopen (als je begrijpt wat ik bedoel: van een ma-flodder typ met een peuk in haar mond koop je toch minder snel wat dan van een verzorgd en fris ruikend type).

Groetjes Fennie en Jente

Hier een merkenmama, maar sinds de komst van dochter nr. 2 kan ik me dat niet meer veroorloven, wel af en toe natuurlijk, kan het niet helemaal laten.
Voor Linde koop  ik bijna alles bij de Hema, zo leuk.
Voor Roos vind ik het moeilijk om leuke betaalbare kleding te kopen (maat 110-116)
maar met de afspraak met mezelf, als het leuk en betaalbaar is  dan koop ik het!, hangt de volledige zomercollectie al in haar kast!!!
Helaas kan Linde niet zoveel van  Roos aan aangezien Roos van april in en Linde van eind augustus, erg jammer zeker omdat ik van Roos zo'n leuke dingen heb liggen.
Dat verkoop ik dan maar op mp, daar  en op e-bay heb ik voor  mijn meiden ook hele leuke kleding gekocht.  
De meiden zijn voorloppig voorzien van een volle kast, nou mama wat kilo's kwijt zien te raken en heerlijk voor mezelf gaan shoppen!!!

groetjes Danielle.

Ik ben een soort undercover merk-mamma. Ik vind die kleertjes gewoon mooier. Maar dat komt ook omdat Kian een lang bovenlijf heeft, en als ik bij de zeeman of hema ga shoppen zijn die truitjes altijd te kort. Dan denk ik koop een groter maatje, maar dan is het weer veeeel te wijd. Ik ben één keer inde villa happ geweest, en ik moet mezelf tegenhouden want wat een mooie kleertjes!!! Maar je bent welveel geld kwijt. (maar ja, je moet wat met je geld hè, haha)(niet dat ik over heb ofzo hoor)
Dus ik probeer altijd combi's te maken. Beetje merk en een beetje goedkoop (beetje van mezelf en een beetje van maggie)
Liefs Nelleke

Wij mixen ook wel veel, Villa Happ heeft mooie kleertjes, maar vindt het vaak ook wel prijzig voor de tijd dat ze het aan heeft.    
Nu ze (hoop) ik langer in maat 74 blijven hangen zal ik er zeker weer eens binnenlopen ( en met een lege beurs weer naar buiten..)
Maar ik ben ook vaak te vinden bij de Zeeman, leuk spul en zeker niet duur! Mooie kleurtjes hebben ze daar ook (krantje is net binnen!!)
H&M is ook om de hoek (te verleidelijk....) en HEMA is super! (maar ook qua maat klein)
In een tweedehands winkel zoek ik nog wel eens naar merkkleding, soms hangen er merkkleding waar het prijskaartje nog aan zit en dat gaat dan weg voor € 1.50 per stuk!
Koop eigenlijk veel minder voor mezelf.....moet toch maar weer eens shoppen zonder die kleine!!

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hier nog zo'n hema, h&m, wibra, zeeman mama. Heel af en toe naar de C&A, maar dan moet ik de stad in, dus dat komt niet zo vaak voor (heb helaas geen auto en in de trein te slepen, niet echt een succes!!!)
Als Twan merkkleding aan heeft, heeft hij het gekregen van zijn oma of vriendinnen van haar.... Nee, ik vind het zelf veel te jammer van het geld voor die paar maanden.
En tja, nou mag ik straks een voorjaarspakje uitzoeken van NOPPIES, die heeft Twan gewonnen,omdat hij de leukste van Overijssel is!!!!!
Groetjes trotse mama van Twan

Hoi,

Hjerre heeft geen merkkleertjes. Ik vind ze echt wel leuk, maar vind ze veels te duur voor die paar weken dat hij ze aan kan. Ik vind zelf de H en M geweldig en ook de V en D vind ik leuk, hoewel ik die vaak toch weer te duur vind. Helaas en gelukkig staan die twee winkels niet bij ons in het dorp. Daar hebben we alleen een Hans Textiel en een Landgraaf. Landgraaf vind ik niet zo leuk, maar Hansje heeft wel eens leuke spulletjes voor weinig geld.
Wanneer ik eens in de stad ben bezoek ik ook altijd de Zeeman en Hema.
Internetshoppen doe ik ook. Bij Rainbowbabies en bij Kleertjes.com. Verder heeft Hjerre veel tweedehands ook.

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan