Babynaam

Ik heb op het moment een Sofie en een Sophie in de klas (groep 2) en ook in de groepen 1 hoor ik 'm alweer langskomen.
Wel een leuke naam, dus! Maar als je niet wilt dat je 'm veel hoort, wellicht niet de beste optie op het moment.
 
Ik vind Sofie een heel leuke en tijdloze naam. Natuurlijk heten er meer kinderen zo, maar hoe erg is dat? Het is belangrijk dat je de naam zelf mooi vindt en er helemaal achter staat! Lekker doen!
 
Sophie, ik houd er van! Omdat wij hem iets te vaak vonden voorkomen hebben wij gekozen voor Lana als Roepnaam. Haar volledige naam is wel Lana Sophie. Ze is gister 1 geworden en ik ben nog altijd dol op die naam ?
 
Slim. Alleen de andere naam die ik eerst wilde is al in de familie gegeven. Daarom hebben we al een andere tweede naam ☺️ en wilden we Sofie als eerste naam ,?
 
Onze dochter van 2,5 heet Sofie. Vonden wij vlotter dan met ph.
Alleen maar positieve reacties gehad. Bij ons ophet dorp heet 1 meisje zo maar is al 12.
Vandaag in de dierentuin een moeder naar haar dochter Sofie horen roepen maar dan denk ik alleen hè nog een Sofie.
Tot op de dag van vandaag super blij mee. En onze dochter is nu ook gewoon een echte Sofie. Dat gevoel had ik in de buik al dat de naam helemaal bij haar zou passen.
 
Dankje druif voor je reactie! We gaan het gewoon doen ☺️ moet ook wel want ik ben 39 weken zwanger en we hebben nog steeds geen beter alternatief ? behalve de kans dat het een jongetje is en deze hele namenstrijd onnodig blijkt ?
 
Haha dat zou ook wat zijn!
Ben ik wel heel benieuwd of het een jongen of een meisje word.
Succes met de laatste loodjes??
 
Terug
Bovenaan