babynamen

Ik ben ook best bezig met het verzinnen van namen.....
Ben zelf juf en hoor zoveel namen voorbij komen, misschien dat ik daarom nooit zo' n populaire namen mama ben.

Mijn twee zoontjes heten
Julian
Valentijn

Ik heb natuurlijk al lang leuke meisjes namen bedacht maar als ik nog ooit een jongen zou krijgen, ik heb echt geen idee hoe ik die dan zou willen noemen.
Van de ene kant denk ik het moet toch bij de andere twee namen passen, kan nu niet ineens met een hele korte naam aankomen.
Van de andere kant maakt dat natuurlijk helemaal niks uit...moeilijk he!

Ik hoop dat jullie allemaal binnenkort de mooiste naam uit het lijstje mogen uitkiezen en haha gelukkig kiezen we allemaal een andere!
Kus Fem

Namen verzinnen blijft wel moeilijk. Wat wij belangrijk vinden is dat de naam goed bij de achternaam past. Wij vinden nl een "exotische" naam niet passen bij een oerhollandse achternaam. Onze achternaam begint met een A, dus hier geen voornaam met een A, ivm de initialen. En de voor- en achternaam moet wel uit te spreken zijn achter elkaar zonder je tong te breken. Ons zoontje van net een jaar heet Tijs, past bij ons en bij zijn achternaam. De meisjesnaam die wij hadden ga ik hier niet verklappen. Wij gaan in september beginnen voor een broertje of zusje en aangezien ik de meisjesnaam nog steeds erg mooi vindt en mijn man ook, denk ik dat we die bewaren. Een nieuwe jongensnaam bedenken, dat wordt wel lastig, maar daar komen we ook wel uit.
Bij Tijs hebben we ook pas ongeveer een maand voor zijn geboorte de knoop doorgehakt voor een jongens en meisjesnaam.

Groetjes,
mama van Tijs

Ik ken een paar kindjes die heten Tijs
Een gezin van drie Tijs, de jongste en zijn oudere zusjes Noelle en Tessa.
Tijs heet zelf Tijs (Jona)
Dan ken ik nog een Thijs met zijn jongere zusje Noortje, zo'n schatjes
En de broertjes Tijs en Jop!

succes!
Fem

Ik vind zelf de echte Nederlandse namen leuk! (zoals bijv. Jop, Jesse)
Meidennamen, Lieke, Jorien, Jolien, Isa, Evi.
Niet te lang en niet uit de top 20 van de laatste tijd.

Kan me nog zo goed herinneren dat een neefje van ons met 6 (!!!) Kevin's in de klas zat.
Vreselijk!!
En die naam op zich ook...Keeeeeeeeevinnnnnnnnn, nee niet mijn smaak hihi.

hoi,

voor als het meisje word weet ik het al, heb 2 namen klaar liggen, maar zeg ze niet
Voor jongens vind ik moeilijker iemadn suggesties.??
Heb er wel een paar die ik leuk vind.

Justin
Brian (vind ik zelf heeeeelll leuk)
Dylan (vind me mannetje hellaas helemaal niks)
Calvin
Jayden
Kian
Liam
Rian
Wesley (vinden we beide leuk)
Milan

en voor meiden vind ik ook leuk, maar word het niet hahah

Ashley
melissa
Larissa
Kiara
July
Shyenne

zo keus zat he.

xxx Bambi

Hoi,

Ons zoontje van 26maand heet niels. We zijn bezig voor een tweede en hopen dat het lukt natuurlijk de de volgende namen vinden wij leuk

Jongen: Jesse
Meisje: Vera, iris of linda

groetjes sandra

Terug
Bovenaan