babynamen

mijn vriend en ik hadden een half jaar geleden al besloten dat ons eerste zoontje Bram gaat heten (jaja en dat terwijl ik nog de pil slik) alleen jammer dat in het afgelopen half jaar er aan beide zijde van de familie zich een Bram heeft toegevoegt, maar ik blijf het een leuke naam vinden. Thijs vind ik ook leuk. Voor een meisje zou ik voor een naam als Anna gaan denk ik. mmm moeilijk. Ik hou wel van korte namen

ik vond
Rachel Sharon Denjenka
                                                                          erg mooie namen, maar helaas mijn kerel niet, kan ze dus nou wel zeggen, qua namen zitten we niet helemaal op 1 lijn einglijk.

jongens naam heb ik niet zo...........
keano dan alleen.... maar ja moet ook bij de achternaam passen he.......

hoi hoi, mijn meisje heet joelle, ( met 2 puntjes op de eerste E ) maar ik weet niet hoe ik dat moet typen op de computer haha!!
en ik wilde dus echt een naam die je bijna nooit hoort, want het is meestal joella of joel , maar ik wilde het perse zo, en ik moet zeggen ik heb het in de 5 jaar nog maar 2 of 3 keer gehoord!!
en bij de volgende, wil ik graag ook weer een aparte mooie naam,
maar ja eerst maar eens zwanger raken en dan hebben we nog 8 maanden   de tijd om te zoeken haha,
succes meiden
dikke kus van wendy

ik heb er wel al over nagedacht maar nog niet met mijn mannetje over gehad (hoeft ook nog niet, ben nog niet zwanger)

maar voor een jongen vind ik, Nathan en Jesse, Chris erg leuk. Ook Bram, Hendrik, Jaap-Jan, vind ik eigenlijk ook allemaal wel leuk.         Voor een meisje vind ik het veel moeilijker, Hannah, Eva, Laura, Anne, Sietske vind ik wel erg mooi. Ruth vind ik ook heel mooi, maar zo zal ik mijn kind niet noemen, het lijkt te veel op een bepaald scheldwoord.

Maar goed, zo ver is het nog niet. Over 2 weken gaan we beginnen met de 1e ronde!

Terug
Bovenaan