Die eerste weken, maanden zijn met een kleine baby inderdaad vooral survival. Het is niet allemaal zo rozengeur en maneschijn als ze soms doen uitschijnen. Ik douchte tussen 2 voedingen door en zet haar dan in de wipper mee in de badkamer. En als ze huilt, tja, dan doe je even wat sneller voort vaak . Wanneer ik bij onze eerste na 10 weken weer begon te werken, douchte ik inderdaad ook voordat ze weer wakker zou worden om te drinken en liet ik haar nog rustig in haar bedje liggen. Naar het toilet gaan doe je inderdaad best voordat je ze oppakt. En soms betekent dat ze even wegleggen of laten liggen terwijl ze al dan niet huilen. Een minuutje huilen kan echt geen kwaad als je ze daarna weer kan troosten. Het 24/7 aanstaan is ook wel echt wennen inderdaad maar dat betert gegarandeerd wanneer je kleintje slaapcycli kan linken en je je avonden en nachten weer terugkrijgt. Hou vol, steun elkaar, los elkaar af en vooral in het achterhoofd houden dat dit een fase is en dat het beter wordt. Heel veel succes!