<p>Goedenavond lieve moeders. </p><p>Zoals je kunt lezen aan de topic titel is het hier nog al een drama in de nacht. Onze kleine meid is 14 weken oud, krijgt vier flessen over 24 uur verdeeld van 210 water en 7 schepjes nutrilon a.r. in verband met verborgen reflux.</p><p>Ze drinkt alle flesjes leeg. Komt om de vier uur overdag en savonds krijgt ze tussen zeven en acht haar laatste fles daarna nog eventjes knuffelen en lekker naar bed. Maar dan begint het... Ten eerste bakeren we haar in (alleen savonds overdag al niet meer ivm afbouwen) we hebben een ritueeltje van naar boven zeggen dat we eerst een schone broek aandoen en dan lekker gaan slapen, na de schone luier leg ik haar in haar bedje, bakeren we haar in geven we haar tutje, en een dikke kus op haar wang met de zin slaap lekker moppie tot morgen. Na een uur te slapen wordt ze wakker. Als ik ga kijken zie ik dat ze haar beentjes intrekt en een bolle rug erbij maakt, dit doet ze overdag ook nonstop, ook doet ze als ze overdag in bikvoorbeeld een wipstoeltje zit, dan komt ze naar voren met haar handjes in elkaar geknepen en kijkt ze er heel bedrukkend bij. Krampjes dat geloof ik zeer zeker maar wat kan het nog meer zijn...</p><p>Terugkomend op het slapen, ik ga dan kijken en zie haar opgetrokken liggen met haar beentjes, en een beetje aan het jammeren, haar eigen losgewikkeld uit de wikkeldoek, en een tutje wat eruit was gevallen toen ze diep in slaap lag. Erg onrustig is ze dus. Ik wikkel haar weer terug in zeg niks tehen haar geef haar haar tutje en ze valt weer in slaap. Maar dan komt ze weer twee uur later met hetzelfse verhaal en dit gaat zo door tot half vijf vijf uur dat ze haar flesje krijgt. </p><p>Wie heeft de tip om haar lekker te laten slapen een klein beetje door te laten slapen, zodat deze mama meer van haar bundeltje geluk kan genieten</p><p>Nicole </p>