<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Goedemorgen,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben 15 weken zwanger van ons eerste kindje en binnenkort gaan wij ons oriënteren voor de babyuitzet. Naast de babyuitzetlijst kom ik allerlei producten tegen die me best handig lijken maar waarvan ik twijfel aan de noodzaak ervan. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van andere moeders, wat zijn jullie favoriete producten waar jullie niet zonder kunnen of juist miskopen geweest aan de babyuitzet. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben benieuwd!</span></p>