babyveilig

Op www.babyveilig.nl vind je een duurzaam, betaalbaar en overzichtelijk aanbod van babyproducten voor papa's en mama's van nu die alleen het beste willen voor hun grootste wonder(tjes)!

Nee, geen spam! Een tip!! Ik kwam de site tegen en bij de meeste sites zie je door de bomen het bos niet meer. Deze site is zo mooi overzichtelijk! En alleen maar goed spul!

Hey liefkleintje!

Je bedoeld het zeker goed! Ik heb zo eens op een aantal mamaclubs een topic over de geboortetens geplaatst. Kreeg ik ook kritiek op van deze en gene of ik die dingen verkoop.. haha! Het is alleen zo goed bedoeld van ons niet?? En een goede tip kan toch iedereen gebruiken!

Dus vinka en syllie.... niet zo zeuren zeg... je kunt toch zien dat het gewoon goed bedoeld is!

ik sluit me toch ook aan bij vinka en syllie.

liefkleintje en bloempje 27 zijn jullie zwanger? en leuk dat je het wilt delen maar denk dat ongeacht welk onderwerp. dit in elke maand wel terug komt en dat jullie echt niet de enigste zijn die op deze slimme sites terecht komen en dit zo graag willen delen met IEDEREEN.

misschien wel goed bedoeld maar hou het bij je eigen maand dan,waar je het wilt delen en niet bij iedere maand. dit kan gezien worden als reclame en blijkbaar zijn er toch meerdere niet van gediend.

oja en kijk even bij de andere maanden....daar word ik bedankt voor de tip...is ook een manier om er op te reageren! En ja trouwens, ik ben zelf zwanger van de tweede....trouw internetshopper en ervaring met sites waar je door de bomen het bos niet meer ziet! Veel plezier op die sites voor jou

Terug
Bovenaan