babyveilig

Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, blijkbaar is het nog niet helemaal over gekomen! ik laat me hier niet meer zien. Blijkbaar vinden sommigen het heel gezellig om ipv te kletsen, te zeuren!!

Whahaha zo zie je maar hoe slecht sommige mensen kunnen lezen (ja, ook IK zal me nu eens zo direct en aanvallend (want zo komt het natuurlijk op jullie over aangezien er zo fanatiek op wordt gereageerd terwijl ik het alleen maar voor mijn mede septembergenoten opneem) uitspreken). Volgens mij heb ik namelijk bijv nooit gezegd dat het niet goed bedoeld zou zijn. Dus zoek dan ander tijdverdrijf dan op een forum zitten als je het hier toch niet goed kunt lezen. Ga maar eens bladeren tussen de topics hier, dan kom je genoeg tegen over bemoeizucht en alles wat erbij komt kijken. En als je dat had gelezen, had je dus geweten dat de GEMIDDELDE VROUW VAN HET SEPTEMBER 2011 FORUM hier niet op zit te wachten. Tja, ik volg dagelijks dit forum dus dan onthoud je wel ongeveer wat er allemaal bij de vrouwen hier speelt dus ik durf me daar wel over uit te spreken ja. Moet niet gekker worden :)

Oja, nog even een aanvulling op mijn vorige bericht aangezien ik toch zit te 'zeuren' volgens jullie. Zeuren jullie 2 eigenlijk ook niet aangezien jullie het zooooo voor elkaar moeten opnemen voor elkaar en er net zo hard op blijven reageren?? Je kan zelf ook denken 'laat maar gaan' maar neeeee toch nog even verder reageren. Nouja prima, ben benieuwd wie het het langste volhoudt! Ik heb toch niets anders te doen, geef ik eerlijk toe :)

Ja, op de andere topics reageren die een stuk boeiender zijn... dat dan weer wel.

Terug
Bovenaan