Badje 12+ maanden

<p><br />Hallo mama’s,</p><p>Ik ben op zoek naar een nieuw badje voor onze (nét) dreumes. We hebben met veel plezier het schnuggle badje gebruikt maar die wordt inmiddels wel erg ‘snug’. Hebben jullie tips voor een badje waar de kleine ook zo lekker stevig in zit maar dan wat groter? Ik vind hem te zwaar (en wild) om mee te douchen op de arm en hij staat nog niet stevig genoeg om hem zelf te laten staan onder de douche. Wij hebben geen bad. </p>
 
Wij hebben een badje van Bebe-Jou. Onze dochter heeft er tot 1,5 jaar in gezeten, ging prima! Ik zou gewoon naar de Prenatal of een andere babywinkel gaan en proberen of je zoon erin past :) 
 
Tja, dan is het ook maar voor een half jaar. Ik hoop eigenlijk op iets waar we minimaal weer een jaar mee vooruit kunnen. 
 
Hier ook de bebe-jou, staat gewoon op de grond (toen ze baby was op standaard). Word in december 2 en we gebruiken hem nog. 
Ze zit er met veel plezier nog in, dus zal vast nog prima zitten ook!
 
Misschien een 2e hands badje kopen. Wij hebben er een en zetten dit in de douchekuip neer. Dit scheelt poetswerk. Ze is nu bijna 2 jaar en gaat in het badje en met ons in de douche.  
 
Stokke flexi bath is tot 4 jaar. Geen idee of dat zo lang past maar 2 jaar zou toch moeten lukken lijkt me. Of anders een minizwembadje, altijd nog groter dan een groot babybadje ?
 
Hier ook een Stokke flexi XL. Hij past er nog met gemak in. Inmiddels wil hij er wel zelf uit en gewoon douchen. Maar hij staat stabiel dus het is oké. Verder is het badje hartstikke fijn en kun je er zeker nog even mee door!
 
Wij stopten met 1,5 omdat ze niet meer in bad bleef zitten, maar ze had er gemakkelijk nu nog in kunnen zitten (ze is ruim 2). Zal qua formaat dus zeker geen probleem zijn ;) Onze dochter begon op te staan in het bad en dat vonden we onveilig, dus sinds dat moment doucht zij gewoon.
 
Terug
Bovenaan