Badje 12+ maanden

Wij hebben een babybadje van Luma. Onze dochter van bijna 3 zit er nog steeds in. Nu zelfs ook vaak samen met haar zusje van 8 maanden. Dan is het badje wel krap trouwens. Maar voor haar alleen is het ruim genoeg! Ik zet het badje dan op de grond. Niet op de poten ?
 
Wij hebben na het Luma badje sinds kort ook het stokke flexi xl bad. Ideaal, mooi zitten in de opening van de douchecabine en ze kan lekker spelen in bad. Ondanks dat ze eigenlijk nog geen dreumes is :) en ideaal dat het badje opgevouwen kan worden opgeborgen in onze kleine badkamer!
 
Ik heb een bad, dus soms gaat hij daar in. Als we hem mee laten douchen zetten we hem regelmatig in de badring. Zitten leuke speeltjes op en hij kan niet vallen en of weg glijden. 
Succes! 
 
Stokke flexibath XL hebben wij ook. Heel fijn voor onze dreumes (13 maanden) en hij past er ook nog wel een paar jaar in schat ik. Hij loopt al goed en staat zelfstandig dus ook stabiel, maar hij is al sinds het begin bang voor de douche (haha) dus met hem douchen zit er niet in. Hij gaat wel staan in het badje, maar er zit een soort anti slip op de bodem waardoor dat op zich (je staat er over het algemeen toch wel naast) veilig kan zonder uit te glijden. En in bad gaan vond hij vóór we dit badje hadden ook een ramp, maar sinds de komst van dit bad vindt hij het juist heel leuk. 
Ik vind het vooral een handig bad omdat je het kunt opvouwen, maar blijkbaar is er dus ook iets aan dat het voor hem comfortabeler maakt. Ik vind het dus een aanrader :)
 
Hey mijn zus had het zelfde probleem en die heeft zon badje bij ikea verkocht.  Past dr 4 jarige dochter nog in hihi. 
Latssam heet het. 6.99 ?
 
Wij zijn overgegaan op antislip mat op de grond, zelf zitten, kind op schoot en douche los in de hand of als fonteintje op de grond. Werkte goed genoeg om niet aan een groter badje te beginnen. Ons kind vind een fonteintje op de grond veel leuker dan een douche die water van boven op zijn hoofd regent. Dus nu met 2 jaar wil hij nog steeds graag de douche naar beneden toe. ;-)
 
Terug
Bovenaan