Badje 12+ maanden

Wij hadden dit probleem ook een beetje, maar ook geen ruimte voor een badje. Vanaf een maand of 8 zit mijn dochter onder de douche en dat vindt ze geweldig en gaat ook goed. Ze is nu 15 maanden en zit nog steeds, ondanks dat ze prima kan lopen. Ze vindt het zo leuk dat als we de badkamer deur niet dicht doen als we gaan douchen, ze er zelf gezellig bij komt zitten.... Kun je dus ook proberen! 
 
Ik heb ooit in een kerstpakket een rubberen wasmand gekregen. Mijn zoontje in 3,5 en 105cm en zit heerlijk in die wasmand te badderen. Hij heeft een mooie hoge rand en neemt weinig ruimte in.
 
Wanneer we hem niet gebruiken om in de badderen, gebruiken we hem als wasmand. 
 
Al heeft zoonlief hier voorkeur voor douchen
 
Ja dat opstaan is hier ook een probleem. Hij probeert eruit te klimmen maar echt stevig zelf staan onder de douche kan hij nog niet. Even zo'n lastige tussenfase. Ik ga eens kijken naar dat stokke badje!
 
Hier het stokke flexi bath (de xl variant!) Daar zit mn dochter van 3 jaar nog heerlijk in. Wik hebben een grote inloopdouche, maar ze zit graag lekker in bad. Met d douchen is ze in 2 minuten klaar, in bad zit ze zo lekker 20 minuten te spelen. We zetten het bad gewoon in de douche. Hij is zeer dun opvouwbaar en kan dus ook echt makkelijk mee naar de camping enzo. Zeer blij mee!!
 
Hier het stokke flexi bath (de xl variant!) Daar zit mn dochter van 3 jaar nog heerlijk in. Wik hebben een grote inloopdouche, maar ze zit graag lekker in bad. Met d douchen is ze in 2 minuten klaar, in bad zit ze zo lekker 20 minuten te spelen. We zetten het bad gewoon in de douche. Hij is zeer dun opvouwbaar en kan dus ook echt makkelijk mee naar de camping enzo. Zeer blij mee!!
 
Wij hebben een opla bad. Echt geweldig! Kan hier heel fijn in zitten (en spelen) en ook zelf gaan staan (zonder om te vallen) en is volgens mij tot 3 jaar. Echt een aanrader!
 
Sorry als ik je topic hiervoor gebruik. Maar ben ook opzoek naar een badje voor dreumes van 15 maanden. Zat ook te denken aan het opla bad. 
Tot nu toe heeft hij nooit van badje of douche kunnen genieten en wil er altijd uit. Hebben mensen ook ervaring daarmee en zou oola badje het meest geschikt voor zijn? Kan een kindje daar makkelijk uitstappen?
 
Hier ook gewoon een wasmand, multifunctioneel ? hij blijft er de ene keer beter in zitten dan de andere keer, maar ik ben bang dat je dat toch altijd houdt. Na een bepaalde leeftijd worden ze nu eenmaal mobieler en willen ze zelf bepalen hoe lang ze erin blijven zitten.
 
Terug
Bovenaan