Badje of tummy tub.

Als jij zo'n klein badplaatsje in huis heb, zo ik ook voor een badje op standaard gaan, dat moet er toch wel in passen?
Met je kindje douche is vrij link hoor, kindje word zo glibberig als wat!
Tummytub heb ik zelf niet, mijne zijn enkel eens in een emmer geweest om te kijken of het de moeite was om zo'n ding aan te schaffen maar kennelijk houden mijn kindjes van iets meer ruimte ;)

Ik had een tummytub te leen bij de eerste, maar mijn kindje vond het niet zo'n suces. Zelf vond ik de standaard die erbij hoorde te hoog, waardoor ik met hoog opgetrokken schouders mijn zoontje moest badderen in dat ding.
Kortom: hij was met een paar weekjes terug bij de vrienden die hem hadden uitgeleend.

Het gewone badje was veel makkelijker en lekkerder voor de kleine. Mijn tweede heeft alleen maar een badje gehad.

En nu bij de derde straks doen we weer alleeen het badje.

Ik zette het badje trouwens vaak in de badkamer, zodat ik met het leeg laten lopen het boven de douchebak kon kieperen. Scheelde in mijn rug en bekken. Wij hebben darbij in de badkamer een groot "keukenblad" boven de wasmachine en droger, zodat het aankleden enzo lekker ruim was. Ruimer dan op de kommode.

Terug
Bovenaan