badje te klein

Mijn zoontje van 10 maanden en 78 cm gaat soms ook nog in zijn babybadje. Ik laat hem zijn beentje optrekken om zijn haartje te kunnen uitspoelen. Nu kan hij wel zitten inmiddels, maar ik heb hem al die tijd gewoon in het bebe jou badje gedaan. Ik nam hem ook weleens mee in het grote bad, maar in je eentje is dat vrij lastig. Je kunt eventueel ook een bebe bubble gebruiken. Die is iets groter dan de tummy tub. Ook die heb ik af en toe gebruikt. Hij was 8 maanden toen ik die voor het laatst gebruikt heb.
 
je hebt van die badzitjes waar ze in liggen dit werkte hier prima met 10 maande ging ons zoontje zo nog in bad nu hij tegen de 12 maande is en begint te lopen en zo gaat hij in het groote bad met een laagje water er in heerlijk om tezien hoe hij dan speelt
 
Mijn dochter was met 4 maanden ook te klein voor badje. We hadden wel zo'n zitje maar ik vond dat persoonlijk niet makkelijk.
Ze kon met 5 maanden zitten met hulp, toen hebben we ongeveer een badstoeltje gekocht waar ze op een handdoek in zat. Daarvoor ging 1 iemand in bad zitten en dan legden we haar op onze benen dat ze lag. Later wilde ze alleen maar zitten dus dan ging ze zitten tussen onze benen in.
Het babybadje kunnen we weer gebruiken maar we laten haar nu ze bijna 10 maanden is in een klein laagje water op haar buik spelen.
Als je alleen bent is dat niet zo handig uiteraard ivm uit bad halen.
Groetjes
 
Mijn dochter was met 4 maanden ook te klein voor badje. We hadden wel zo'n zitje maar ik vond dat persoonlijk niet makkelijk.
Ze kon met 5 maanden zitten met hulp, toen hebben we ongeveer een badstoeltje gekocht waar ze op een handdoek in zat. Daarvoor ging 1 iemand in bad zitten en dan legden we haar op onze benen dat ze lag. Later wilde ze alleen maar zitten dus dan ging ze zitten tussen onze benen in.
Het babybadje kunnen we weer gebruiken maar we laten haar nu ze bijna 10 maanden is in een klein laagje water op haar buik spelen.
Als je alleen bent is dat niet zo handig uiteraard ivm uit bad halen.
Groetjes
 
Mijn dochter was met 4 maanden ook te klein voor badje. We hadden wel zo'n zitje maar ik vond dat persoonlijk niet makkelijk.
Ze kon met 5 maanden zitten met hulp, toen hebben we ongeveer een badstoeltje gekocht waar ze op een handdoek in zat. Daarvoor ging 1 iemand in bad zitten en dan legden we haar op onze benen dat ze lag. Later wilde ze alleen maar zitten dus dan ging ze zitten tussen onze benen in.
Het babybadje kunnen we weer gebruiken maar we laten haar nu ze bijna 10 maanden is in een klein laagje water op haar buik spelen.
Als je alleen bent is dat niet zo handig uiteraard ivm uit bad halen.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan