En dan vooral niet omdat die relatie over kan gaan en je dan met de gebakken peren zit! Het ging weer even goed in huis, zowel Edwin als ik zijn een week weg geweest dus we hadden elkaar 2 weken niet gezien (en Ivar Edwin dus ook 2 weken niet). Ging allemaal prima, voelde me wel even eenzaam in het begin maar dat begon te wennen in de loop van de week gelukkig. Een paar dagen ging het dus goed zoals ik zei, totdat hij weer iets leuks ging doen met 1 van zijn vriendinnen. Vast vriendschappelijk (zal wel), maar ondanks dat ik geen ene zak meer te maken heb met wat hij uitvreet, vind ik het zo moeilijk om maar gewoon te blijven doen als hij dan thuiskomt! Het spookt gewoon de hele tijd door mijn hoofd, wat zou hij nu in godsnaam aan het doen zijn - waar ik eerder nog kon denken we hebben een relatie hij zal wel niks uitvreten, is hij nu natuurlijk zo vrij als een vogeltje en kan ik het gewoon niet uitstaan dat hij wel weer leuke dingen doet, misschien wel sex heeft, verliefd is weet ik veel -
en dan ben ik eigenlijk ook nog boos op mezelf dat ik me daar uberhaupt nog druk om maak, laat hem lekker in zijn sop gaarkoken! maar ik blijf me gekwetst voelen!!
ppfff zoals ik in een reactie op een ander topic al zei, ik word denk ik maar lesbisch whahahahahahahaha (mijn zusje heeft een vriendin en zij hebben zo'n geweldig leuke relatie!!!)
Liefs Jenneke
en dan ben ik eigenlijk ook nog boos op mezelf dat ik me daar uberhaupt nog druk om maak, laat hem lekker in zijn sop gaarkoken! maar ik blijf me gekwetst voelen!!
ppfff zoals ik in een reactie op een ander topic al zei, ik word denk ik maar lesbisch whahahahahahahaha (mijn zusje heeft een vriendin en zij hebben zo'n geweldig leuke relatie!!!)
Liefs Jenneke