Bah, ik wil nooit meer een relatie!!

Wat een rotsituatie Jenneke. Je bent veel te goed. Het sou inderdaad verstandig zijn om voor jezelf en Ivar te kiezen en uit elkaar gaan wonen. Ook al dat betekend dat hij Ivar 's nachts  geen plaats kan bieden. 'Geniet' van je paar dagen rust. Ik hoop dat je er uit komt. Heel veel sterkte hoor!!!

Lieve groetjes,
Nelly.

Ik heb natuurlijkniet alles meegekregen, maar meid je zit het gewoongoed te praten van hem, dat het nodig is voor izjn verwerking.

Als ik het goed begrijp heeft hij besloten dat jullie uit elkaar gaan. Ik ben van mening dat als twee mensen uit elkaar gaan, dat ze eerst alles netjes moeten afhandelen en tot ide tijd er rekening mee houden dat ze elkaar niet onnodig kwetsen. Zeker als je nog in één huis zit heb je je gewoon nog steeds aan elkaar aan te passen.

Heel veel sterkte meid.

En ik weet uit ervaring dat er een tijd komt dat je denkt, he ik heb weer een lekker leventje.

tja, ik denk dat jullie ook wel gelijk hebben hoor, maar als ik het goedpraat dan voel ik me niet zo bedonderd denk ik

nog 1 ding: ik ben wel zelf degene die de relatie heeft verbroken, dus ergens voelt het ook wel een beetje alsof hij denkt 'zoek het maar uit, jij hoeft me niet meer, dus nu ga ik echt doen wat ik wil' (en waar hij dus hard mee bezig is gezien de frequentie van zijn afspraken nu en toen we nog een relatie hadden). Tja... mannen

de avond voordat hij wegging heb ik ook weer heel duidelijk gezegd dat ik dit niet lang ga volhouden zo, dus hij weet het absoluut. Nu maar zien hoe het allemaal loopt vanaf volgende week!

Jenneke

Lieve Jenneke

Veel is al gezegd, waar ik me alleen maar bij aan kan sluiten........... Wilde je toch nog even laten weten dat ik je enorm moedig en sterk vind, maar dat je het echt niet allemaal alleen hoeft te doen! Hopelijk vind je snel een oplossing en komt er rust in je hoofd.

Denk aan je, sterkte meid!

Liefs
Susan

hey meis,

we hebben afgelopen woensdag al ff gekletst....ik vind het super van je hoe je er op zich mee om gaat....vooral voor je kleine man....

maar je moet echt aan jezelf denken hoor.....je bent het echt waard.....

mocht je hier weer in de buurt zijn en je wilt ff een daggie er tussenuit, geef dan een gil dan spreken we wat af hoor.....ff voor de afleiding...

dikke knuffel voor jou en je lieve Ivar

Liefs Denise

Hoi

Ik kan niet zo mooi schrijven als sommigen hier maar idd hou je sterk en kies voor jezelf en je lieve kleintje!!  
En zoals Esmé al schreef er komen echt weer gelukkige tijden (ben zelf het levende bewijs dat t kan haha).

Heel veel sterkte!!   xx Bianca mv Sep

Terug
Bovenaan