Bah, ik wil nooit meer een relatie!!

Heej meid, ik wil je even een hart onder de riem steken. Je denkt dat je niet sterk in je schoenen staat, maar je bent heel sterk en verstandig geweest door voor jezelf en Ivar te kiezen in plaats van je relatie met deze man. Ik ben helemaal met Ilja eens, hij toont geen respect voor je door met andere vouwen af te spreken. Het is fijn dat je ondanks alles de behoefte voelt hem te verdedigen,  hij blijft toch de vader van je zoon. Gedraag jij je nu ook maar even als egoist door  te  zorgen voor een wooruimte voor jezelf en Ivar en geef jezef wat rust.  Laat je niet gek maken!  
Veel sterke, Laura.  

Hey Jenneke
Ik kan heel goed begrijpen dat je nooit meer een relatie wilt! Maar ook die tijd gaat voorbij! Je bent een knappe meid en er zal vast wel een keer een leuke vent voor je vallen!! Maar daar heb je nu niet veel aan. Ik hoop dat je snel een plekje voor je eigen kan vinden zodat je lekker je eigen leven kan leiden zonder je ex want dit gaat echt niet zo.
Hele dikke knuffel
Esther

Hey meiden,

vanmiddag zijn we bij een mediator geweest. Ontbinding van het geregistreerd partnerschap is snel geregeld, hopelijk al over 2 weken (nodig voor urgentie aanvragen voor huurwoning (over 3 maanden), als ik die al krijg). Daarnaast gaan we een hele rits aan afspraken op papier zetten inclusief een ouderschapsplan. Hopelijk is dat met 5-6 weken geregeld. Je merkte gewoon dat die vrouw er echt verstand van had, en dat stelt mij gerust dat ik niet afgescheept word met te weinig (ben er niet zo in thuis en ben ook niet zo'n "vechter", liever de goede vrede bewaren in zo'n situatie).  

Nu zijn er iig dingen in gang gezet, nu de woonruimte nog!

Liefs Jenneke

Fijn dat het een en ander nu daadwerkelijk in gang gezet is.... Wat de urgentie betreft; ik hoop voor je dat je die gaat krijgen. Hier is het uit elkaar gaan absoluut geen reden voor urgentie meer, vanwege het feit dat er zo ontzettend veel mensen zijn die uit elkaar gaan. Ik sta a.s. november al 2 jaar ingeschreven en het ziet er naar uit dat ik de komende 1-2 jaar nog niet aan de beurt kom. Maar wie weet is het in jullie gemeente anders geregeld. Ik hoop het voor je. Ik vertel dit echt niet om je te ontmoedigen, maar wil je alleen informeren over dit feit en helaas, zo is het in heel veel gevallen. Wellicht moeten jullie er dan toch ook nog maar eens over na gaan denken wat je gaat doen in het geval dat je geen urgentie krijgt. Want nog heel lang bij elkaar in één woning wonen lijkt me geen optie.

Groetjes en veel sterkte.

Fonske.

P.s. denk heel goed na over een omgangsregeling en wat het voor jou en Ivar betekent, want eenmaal getekend kun je niet zo gemakkelijk terug. Laat alle info dus goed op je doordringen.

Terug
Bovenaan