bah voorweeen zo zat!!!

Tja de titel zegt het al, ik ben ze zat die voorweeen.
Heb ze zowat elke nacht en na een uurtje houd het weer op. Om helemaal gek van te worden.
Ben al een week aan de bitter lemon en heb al drie verse annanassen op, maar niks helpt.
Nu zit ik ook nog niet op de uitgerekende datum, maar ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar ons tweede kindje. Sorry dat ik zo zeur hoor, maar moest het even kwijt.

Groetjes Geeske 39.2 weken zwanger
 
JAAAAAA ik herken het!!!!!
ben het spuug zat haha ik zit nu op 40weken en 5dagen!!!! en heb sinds vannacht pijnlijke voorweeen maar ze zetten niet door!!!!

ik snap je helemaal ik ben ook kei benieuwd!!

succes inge
 
Jaaa, hier ook herkenbaar, maar ben pas 38,5 weken, maar als ik die voorweeen heb denk en hoop ik dat het nou toch echt begonnen is, maar dan val ik weer in slaap en wordt ik weer pijnloos wakker en is het dus weer voorbij.
Succes meiden met de laatste loodjes!!!
 
Meiden allemaal sterkte met de voorweeen. Ik hoop echt voor jullie dat ze doorzetten. Maar ze zijn gelukkig niet voor niets... Echt niet.
Ik had ze niet (alleen harde buiken) en bij mij moest alles echt opgang komen.
Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie snel (vooral jij, Inge) je kindje snel vast kunnen houden.

@ Geeske: Je mag hier altijd je hart uitstorten en dat is echt geen zeuren hoor. Het is toch ook hartstikke zwaar (af en toe)

liefs
 
Hey Meiden!

Hier nog een last van voorweeen. En dan niet zulke kleintjes zeg! Ik word op het hoogte punt van de wee wakker van de pijn, waardoor ik plots alles moet weg gaan puffen. Midden in de nacht ben je al zo suf. Zo gaat het nu al 3 dagen lang en voel me langzaamaan uitputtend moe worden. Ik merk dat vooral aan dat ik emotioneler wordt. Gisteren alles flink eruit gejankt...
Nu is vriendlief weer aan het werk en een uur rijden van me vandaan, wat me dan ook weer angstig maakt om alleen te starten. Gelukkig genoeg familie en vrienden om me heen wonen, maar ik wil het liefst met mijn beste maatje deze aanval beginnen..Nou ja we zullen het wel zien! Spannend hoor! Iedereen met voorweeen, of die nog moeten wachten heel veel succes!

En ik word oprecht blij van de erkenning die ik hier elke x lees, dan denk ik, oh gelukkig ik ben niet de enige!!

Sterkte allemaal en voor de moeders met kind! GENIETEN!!

liefs
 
Hi,

Ik begrijp dat jullie "alles" doen om te kunnen bevallen, maar die ananassen en zo schijnen echt niet te helpen. Je moet dan echt ook het allerbinnenste eten en wel meer dan drie....

Maar ik heb gehoord dat er op je voet een plekje zit wat je kan masseren. Ik ga regelmatig naar een masseuse toe en die pakt dan ook atijd mijn voeten mee. Dat doet ze niet meer sinds ik zwanger ben. Ik dacht dat het plekje bij de hiel zat, maar misschien even googlen? Van mijn vorige zwangerschap had ik dit ook via de yoga te horen gekregen, ben alleen kwijt waar het nou zat....

Misschien dat het helpt?

Heel veel sterkte allemaal.

Gr. Tamara
(februari forum).
 
Terug
Bovenaan