bah voorweeen zo zat!!!

Hey Geeske,

Tja wachten duurt lang en het kan nog wel even duren.
Vervelend hoor al die voorweeen... hoop voor je dat het niet lang meer duurt dan, maar al die dingen eten en drinken geloof ik ook niet zo in dat het helpt.
Succes voor iedereen.....
 
Stevige sex moet helpen zegt men...
Meiden die nog zin hebben, zet hem op...
En lopen, traplopen...

Suc6, jullie zijn er bijna, we slepen jullie er door heen...
Groetjes Natasja
 
Zet m op he meiden, tja makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt echt! Jullie kunnen het, en wij slepen jullie er idd doorheen!! Kop op!!!

Heel veel liefs!!!! en suc6!!
 
ha, ben niet de enige die het gehad heeft, goed om te lezen... Geeft toch wel wat steun. Ik ben nu zelf sinds gisteren de uitgerekende datum voorbij en nu in het stadium "help, gaat het kindje er wel uitkomen???" En dan al die mensen die bellen/mailen/sms-en of je al bevallen bent, grrrr.... Ik hoop zo ontzettend dat het gewoon uit zichzelf op gang komt want vorige keer ben ik ingeleid en daar heb ik geen warme herinneringen aan. Kom dus maar op met die weeen!
 
ik ben nu voor me eerste keer zwanger en ben 35 weken nu.
eerst totaal geen last van me buik maar sins woensdag enorme krampen in me buik en kan maar weinig slapen, iemand ervaring mee ?
Gr Emily
 
@emily, het kan zijn dat de baby indaalt. Of je hebt de laatste tijd teveel gedaan en je moet wat rustiger aan doen. Je kunt het aankaarten bij de vk.
 
Terug
Bovenaan