Bahbah...zo snel overal genoeg van

Pfff...ff klagen hoor...
Bij het minste geringste ben ik aangebrand...als er iets misgaat, heb ik er gelijk al genoeg van...
Normaal gesproken heb ik engelengeduld {in de meeste gevallen dan} maar nu...ongelovelijk...

Ik heb een tijdje geleden heb ik Mellies Gifts opgestart...mag graag creatief bezig zijn en dit is echt een heerlijk bezigheid...
Heb in Maart weer een markt...dus ben nu zo langzaamaan bezig om me voorraad op peil te brengen...maar allesjeeesss...wat een ellende nu zeg.
Bij het eerst dat fout gaat heb ik er al tabak van...scheldend en vloekend aan de tafel...

En dan komt de hond ook nog zn aandacht vragen, jah logisch, is ook niets mis mee, maar ohwww dat kan ik er dan zo slecht bijhebben...

Ik laat t nu ff voor wat t is...want anders smijt ik t strax nog de hele kamer door...ook weer zonde...
Mama weten te strikken voor vanmiddag dus ff shoppen {hopelijk zonder gemekker want dan ontplof ik gloof ik}

SORRRYYYY maar t moest er echt ff uit... :S

ha!
hier ook wel zo hoor,
Ik kan normaal ook uren met een prulletje bezig zijn,
Mutsjes haken en breien noem t maar op maar gaat t nu mis.. Dan gooi ik t liefst alles in de prullenbak haha

JA die hormonen doen een hoop met de mensen. Zelf heb ik er ook heel erg last van. Je wil niet zo doen, maar het gebeurt vanzelf. Hopelijk wordt het snel weer minder en kan je lekker genieten

T'is ook de vermoeidheid denk ik. Ik heb ook veel minder geduld met m'n zoontje. Hij beland wat sneller in de box tegenwoordig ;)

pfieeeww...wel blij te lezen dat ik niet de enige ben!!!
Kon met shoppen nog nie vinden wat k graag wou ook nog, dus dat viel al ff tegen...

Kom ik thuis...heeft die lelijke rothond {waar k echt zielsveel van hou, maar op die momenten wel achter t behang kan plakken} weer een complete boodschappentas geplunderd...

K gebruikte zo een bigshopper mee naar t werk, hele leuke, met horoscoop erop...zat nog de pruttel in wat je normaal in de tas heb, deo, zakdoekjes, werkshawl, pepermuntjes...dat soort...DOOR DE HELE KEUKEN...en tas versnipperd... :S

Terug
Bovenaan