Ballorig Houten, 7 december aanstaande: Miniforumdag!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Onderstaand de lijst van mama's die zich tot nu toe aangemeld hebben om op 7 december mee te gaan naar Ballorig in Houten. Ilya is dan ook van de  partij, zoals aangegeven in het  andere topic......

Op www.ballorig.nl vind je het adres en een  routebeschrijving. Zullen we om 10.30 uur afspreken bij de ingang? Iedereen die later komt (vanwege fileleed etc.... helaas), komt gewoon binnen. Zó groot is het er namelijk niet (als je binnenkomt zie je links het speelgedeelte voor kinderen tot 5 jaar) en een grote groep mama met dreumessen valt meteen op natuurlijk haha.

01) Ilja en Max
02) Rianne en Lydia
03) Susan, Gijs  en Sophie
04) Yvonne, Merijn  en Siebe
05) Maaike en Twan
06) Esmé en Kay
07) Nelly en Dean
08) Marieke en Thomas
09) Jennifer en Mike
10) Annemieke en Lukas ?
11) Marieke en Tycho ?
12) Ellen en Julian ?
13) Danielle en Linde
14) Bianca en Marissa
15) Cissy en Fabio?

Mocht je nog meewillen, laat het even weten via deze topic: hoe meer zielen, hoe meer vreugde!!!  Ik zie er in ieder geval naar uit jullie te ontmoeten over 1,5 week.....

En voor alle liefhebbers van 8 december: jammer dat ik jullie niet ga zien, maar gaan jullie nog wel? Graag tot ziens een volgende keer.

Liefs
Susan

@ Ilja:

Ik wil je jullie wel even oppikken vanaf het station! ( Mits je nog vervoer nodig hebt natuurlijk... en wilt...) Mail anders even je ie-meel naar mij dan geef ik je mijn telefoonnummers. Kunnen we elkaar in ieder geval bereiken op die dag. Spreken we dan eventueel wel verder af. Goed idee?

-X- Marieke

Hoi Susan,

ga zo een topic openen maar ik dacht; "eerst ff reageren op Susan, die zal wel denken......".
 Wij kunnen niet komen omdat Meike naar de osteopaat gaat de 7e. En het weekend erna zitten we in Zeist dus vond ik het genoeg gereis voor de maand want in de kerstvakantie gaan we ook op pad natuurlijk.

Groetjes Renske

Hey!

Deze is misschien wel handig bedenk ik me tussen het babykamer inrichten gebeuren ineens.... Duidelijk dat mijn verstand en geheugen al één verdieping zijn gezakt...

mariekevanvoorst@hotmail.com

jammer, jammer, jammer! Moet echt werken die vrijdag

Maar wens iedereen veel plezier 7 december!

Volgende keer beter!

Lisenka   mv Tessa

Hoi, hoi,

Ik zou best wel mee willen gaan. Maar mijn man heeft die dag ook al wat staan en ik moet anderhalf uur rijden. Ik zal het er met hem eens over hebben en dan laat ik nog wel weten of wij meegaan of niet.

Groetjes Cindy

Zoals het er nu voor staat haak ik waarschijnlijk af voor de vrijdag (moeten we toch maar een extra zaterdagmeeting houden...). Met pijn in mijn hart gaat Lydia de komende 2 maanden op vrijdag naar een KDV zodat ik eindelijk mijn afstudeerscriptie kan afmkaen zonder dat Lydia Bumba wil zien op de pc...Vrijdag was de enige dag dat ze direct terecht kon, en ws moeten we alles zelf betalen, dus dan ga ik geen dagje 'spijbelen'... Jammer maar helaas. Had er nou juist zo'n zin in. Maar goed, na die 2 maanden kunnen we alle dagen weer dus even door de zure appel heenbijten...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hiya mommas!

Ik schrok er bijna van....klikte op dit topic, en het opende!!!! Zou het dan waar zijn, wekt alles weer?!
Nou JG mijns inziens GEEN kerstpakket voor de ITer dit jaar hoor. :)

Anyway...10.30 lijkt me prima Susan, ik hoop dat er zoveel mogelijk mommas komen, ik kan haast niet wachten.
Marieke ik mail je zo ff, een lift van het station zou erg cool zijn. Uhm weet alleen niet of ik het autozitje mee kan slepen in de trein, maar anders is het geloof ik toch maar 5 minuten rijden van het station...we vogelen wel wat uit.
Trouwens iedereen die mij wilt mailen omdat ze in de buurt van Utecht zijn tussen 1 en 10 december en tijd en/of zin hebben om te meeten...."ilja@nalewajk.com" en waarschijnlijk werkt mijn telefoon daar ook ...516-376-0483, maar als er iemand belt, bedenk wel dat je alsnog naar een amerikaanse telefoon belt (dus ook voor het nr ff de landcode intoetsen) en hou het kort...haha niet voor mij hoor, maar voor de centjes.

Tot snel, ilja

Terug
Bovenaan