Ballorig Houten, 7 december aanstaande: Miniforumdag!

Hallo hallo.
Ik moet me hierbij afmelde voor de 7 december. Ik heb de CB-afspraak dan staan. Ik heb gebeld en gevraagd of ik het kon verzetten, maar dan zou hij pas eind Januari terecht kunnen en dan is hij bijna anderhalf en geen 14 maand (zoals eigenlijk moet bij de BMR). Ze hadden dus liever niet, en toen ik de datum hoorde aan het eind van Januari, vond ik dat afspraakje dus nèt even belangrijker.
Volgende keer weer beter,
Groetjes happyM.

Hey hallo !

Zoals het er nu uit ziet, komen we gewoon de 7e. Maar we komen met de trein, want ik heb geen auto. Is er iemand die ons op kan halen van het station?

Groetjes maaike en twan

Ik meld me nu alvast af. Ik heb al weken totaal geen energie en zie het echt niet zitten om naar Houten te rijden. Mocht ik me bedenken dan zie ik jullie daar wel maar reken maar niet op mij.

Annemieke

Zoals het er nu uit ziet gaat het vrijdag allemaal wel lukken, jippiiii!!
Ik verheug me er al op!

Of er moet nog iets mis gaan met de bouw,.. pff..

Esmé mv kay

En Fabio gaat dinsdag naar het KDV ipv vrijdag dus wij zijn er ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annemiek, je mag ook met mij mee rijden hoor! Ik zou het heel leuk vinden als jullie er ook bij zijn......

Ik hoor het wel ok?

Groetjes van Cissy

Wij melden onszelf ook af. Dean heeft een pseudo-kroep aanval gehad en is nu best ziek. We hebben het cb afgebeld en Dean krijgt z'n entingen met 15 mnd. Alvast heel veel plezier!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan