Ballorig Houten, 7 december aanstaande: Miniforumdag!

Allemaal heel veel plezier!!!! Wij zitten om 10:00 bij de osteopaat dus zullen aan jullie denken......wie weet volgende keer beter!!!

Groetjes Renske mv Meike

Wij zijn er helaas ook niet bij..
Baal enorm!!!!!!

Kay is goed ziek en heeft flink koorts. Spuwt en heeft erge last van diarree..
Wij blijven dus warmpjes binnen.

Heel veel plezier dames en maak maar veel foto's!

Hopelijk snel een nieuwe meeting (in NY??, hahaha)

Esmé mv Kay

Hoi Meiden,

Met spijt in mn hart moet ik voor morgen afzeggen...
Heb een hele drukke week achter de rug  met mn  werk, ben ook net thuis van mn werk(beroepenmanifestatie).
Ben dus bekaf, verder slaapt Mike heel slecht de afgelopen dagen, vanochtend was het ook weer half 6 dat ie al weer wakker was. Dus ook hij is niet te genieten...sprongetje?
Dus ik moet ff verstandig zijn en er voor kiezen morgen een beetje rustig aan te doen.
Het weekend ook weer erg druk, familie uit den haag komt over, nog sinterklaas vieren.

Ik vind het zo jammer, maar ik zie het niet zitten morgen.
Ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben, zal iig aan jullie denken!!!

liefs jen mv mike

Het wordt een mini-meeting,maar vast niet minder gezellig!! Alle zieke kindjes: beterschap, alle vermoeide mama's: rust lekker uit en voor de rest:

Tot strakjes in Houten!

Groetjes
Susan

@ Ilja:  

Ik heb net geprobeerd mijn centen naar jou en de states proberen te verbellen, maar lukt me niet erg... Krijg een soort fax lijn te horen? Ik heb je net een meel gestuurd met mijn nummer ter herrinnering, kun je bellen als ik zo onderweg ben... ( 140 € is ook duur mensen, ik weet het..!) Ik ga me nu kapot haasten dus allemaal tot later deze ochtend!

-X- Marieke

Vind het heel vervelend en baal er ook van, maar helaas moeten wij ook afzeggen.
Marissa is ook ziek, ze heeft 39,7 koorts. Ze heeft vorige week de BMR-prik gehad dus ik denk dat het daar van is. Dus ze zit nu als een ziek vogeltje op de bank de Teletubbies te kijken. Baal echt, had er veel zin in, eindelijk een keer een meeting hier in de buurt . Maar ja als ze daar moet zitten als een ziek vogeltje is het ook niks.
Ik wens degene die wel gaan heeel veel plezier en hoop dat het snel een keer over wordt gedaan want we hadden erg graag meegegaan.

Terug
Bovenaan