Wat je zelf al zegt: we leven in een maatschappij, waarin iedereen overal een mening over heeft. En dat zijn vaak niet de meningen waarop je zit te wachten... Lastig als je zelf een persoon bent die daar heel gevoelig voor is, vooral met een kwestie zoals deze.
Ik weet niet wat je leeftijd is? Dus weet ook niet in hoeverre er haast bij is. Kijk, als je nog vrij jong bent, waarom dan niet even wachten? Ik kan me nl heel goed voorstellen dat je na een heel naar huwelijk en vreselijke scheiding niet staat te springen om een nieuwe relatie. Maar wie weet wat er dalijk nog op jouw pad komt?
Over het feit van moeder zonder vader, ach, ik ken 2 mensen uit mijn directe omgeving die ook bewust gekozen hebben voor alleenstaand ouderschap. Die kindjes zijn in beide gevallen eeg gelukkig! Zij weten immers niet beter.
Ook in jouw situatie met al n kind dat wel n vader heeft. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Als jij je kindjes alle liefde kunt geven die ze nodig hebben ( en ik geloof dat dat echt wel het geval is), komt dat kleintje echt niks te kort.
Doe lekker waar jij jeself goed bij voelt. Mensen vinden toch overal wat van, je kunt het in deze maatschappij nu eenmaal niet snel goed doen in andermans ogen. En dan vooral voor de mensen die heel ver van je af staan...