bang dat het niet lukt

hallo,

Ik ben 30 jaar en wij zijn nu met  ronde 8 bezig om zwanger te worden. ik gebruik sinds een paar maanden ovulatietesten en het wil maar niet lukken. ben nu ontzettend bang dat het niet gaat lukken. mijn zus is bijna uitgeteld en ik hoop zo dat wij dan met een bericht komen dat mijn nichtje of neefje een "vriendje"krijgt. helaas zie ik het niet meer zo zitten. mijn man wil ook erg graag, maar heeft zoiets van "goed werk heeft tijd nodig". ik zou graag met wat mensen willen kletsen"die ook bezig zijn.

groetjes ikkens

Hoi Ikkens

Het is allemaal heel herkenbaar hoor. Ik zit in de 7e ronde. En naarmate de tijd vordert ga je twijfelen of het wel lukt.
Toch heb ik elke maand weer goede moed. Nadat ik ongesteld ben geworden, heb ik een giga dip van 2 à 3 dagen en daarna gaan mijn man en ik er weer helemaal voor.

Hopelijk is het gauw raak.
Veel succes!

Groetjes Cathy

Hoi Ikkens,

Ik ben ook 30 jaar en sinds 4 maanden zijn we aan het proberen zwanger te raken: we gaan nu op naar de 5de keer.
Iedereen om ons heen raakt binnen 1-3 zwanger of heeft een kind waarvan ze binnen 3 maanden zwanger raakte: ongelofelijk ! En dat terwijl bij vele de cyclus nog onregelmatig was......zucht.....
Ik doe al vanaf het begin ovulatietestjes, maar helaas ook nog steeds zonder resultaat.
Wel moet ik zeggen dat ik het idee heb dat ik pas na 3 maanden mijn menstruatie weer goed op gang heb. Vorige maand meende ik duidelijk mijn eisprong gemerkt te hebben aan het cervix, maar helaas weer niks.
Iedere maand weer een grote teleurstelling en veel verdriet. Dan heb ik ook wel een kleine week een mega dip hoor !! Dan kan en wil ik even geen zwanger zien of leuke zwangerschapsverhaaltjes horen. Na een paar dagen gaat het weer en ga ik er weer met frisse moed tegenaan en probeer ik de voordelen van in te zien.

Inmiddels hebben we ons wel al opgegeven voor adoptie: dat duurt 4 jaar. Als het zo is dat we zelf geen kinderen kunnen krijgen, dan loopt dat in iedere geval al.
Maar we hopen natuurlijk dat we zelf een kindje mogen krijgen.
We zijn er wel achter dat zwanger worden niet vanzelf sprekend is en dat de natuur doet wat toe wil, ondanks testjes en veel klussen.

Komende maand gaan we echt een maand lang om de dag klussen, hopelijk dat dat wel tot een positief resultaat lijdt !!
Heb wel eens gelezen dat je ook een week na de LHpiek een eisprong kunt hebben.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je die angst voelt. Ik ben dan nog maar pas op weg naar de 5de keer......
Mannen zijn blijkbaar misschien wat nuchterder daarin, zo ook mijn man. Maar neemt niet weg dat hij zich soms ook zorgen maakt.

Nou heel veel sterkte en fijn dat we middels dit forum zo af en toe ons verhaal aan elkaar kwijt kunnen.

Groetjes, Silvia

quote: ikkens schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 15:29:42'));

hallo,

Ik ben 30 jaar en wij zijn nu met  ronde 8 bezig om zwanger te worden. ik gebruik sinds een paar maanden ovulatietesten en het wil maar niet lukken. ben nu ontzettend bang dat het niet gaat lukken. mijn zus is bijna uitgeteld en ik hoop zo dat wij dan met een bericht komen dat mijn nichtje of neefje een "vriendje"krijgt. helaas zie ik het niet meer zo zitten. mijn man wil ook erg graag, maar heeft zoiets van "goed werk heeft tijd nodig". ik zou graag met wat mensen willen kletsen"die ook bezig zijn.

groetjes ikkens

Hallo ikkens.

Ik ben  bijna 2 jaar bezig geweest voor  dat ik spontaan zwanger geraakt.

Mijn zoontje is  4 jaar en ik  ben weer bezig voor tweede.
 ik zit nu op 5e donde.

Gewoon positief blijven en het komt allemaal goed, hoop ik voor jou.

Succes verder

Silina

Hallo Boom26,

Ik zit ook in ronde 5 ! Wanneer moet jij ongesteld worden ? Ik op1 december als ik uit ga van mijn laatste twee cyclussen.
Hoe doe je dat om zoooo positief te blijven ? Iedere maand zit ik weer in een mega dip en zie ik het zwanger worden even niet meer zitten.
Zijn jullie bij jullie eerste kind ook naar een arts geweest of hebben jullie gewoon gewacht en gewacht?
Gek he dat het soms zo lang kan duren ?! Wisten we allemaal maar  waar dat aan ligt.
En gek dat het bij anderen zo snel lukt......de natuur zit soms raar in elkaar.

Groetjes, Sylvia

Hoi Ikkens,

Wij zijn intussen bezig voor ronde 9...
Elke maand weer is er die teleurstelling...
Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten maar nog niets positief.
Afwachten dus.
Ik ben 27 en mijn man 30.
Hij is naar de dokter geweest om zijn zaadjes na te laten kijken. Hopelijk is dat allemaal goed. Dit omdat hij ooit is geopereerd aan een spatader in zijn bal. Hopelijk heeft dit geen schade aangericht.,
Ik krijg soms ook wel het benauwde gevoel, als het maar gaat lukken...
Iedereen in onze omgeven is idd binnen 1 tot 5 maanden zwanger...
Echt super voor hun hoor, maar dan wordt ik altijd een beetje verdrietig. We willen ook zo graag een kindje.
Maar goed.....geduld is een schone zaak.....

Succes iedereen met zwanger worden!!

Liefs, Mootje

Hoi Moontje,

Jij ook heel veel toi toi toi.
Hopelijk is alles goed met jou mannetje.
We hebben ook twijfels, want mijn man is vroeger geopereerd omdat een zaadbal niet was neergedaald.
De huisarts heeft inmiddels aangegeven dat alles toen goed was gegaan en er geen reden was dat hij geen kinderen kan krijgen.

Wij gaan het nu voor de 5de keer proberen. Iedere keer dat het weer niet was gelukt was ik ook heel erg verdrietig, dan heb ik echt een dip.
Om ons heen raken mensen zo ontzettend snel zwanger alleen wij niet: mega frustrerend !!! Maar we houden de moed er maar in en tellen onze zegeningen.

We zijn nu blijkbaar eenmaal een koppel waarbij het langer duurt......maar ja konden ze ons  maar even snel de garantie geven DAT we kinderen kunnen krijgen, mdan maakt het wachten me nog niet zo heel erg veel uit.

Fijn wel he deze site waarbij je met andere kunt praten !
Wanneer moet jij weer ongesteld worden ?

Liefs, Silvia

Lieve meiden,

wij zijn nu precies een jaar bezig. Vorig jaar november was ik in de 1e ronde zwanger, maar heb helaas een miskraam gehad..
Ik heb via via een naam doorgekregen van een man die je hierbij zou kunnen helpen. Het enige wat je hoeft te doen is hem een foto van jou te sturen en een brief.
Ik heb geen idee of het werkelijk helpt, maar het kan geen kwaad. Het is een oudere man die gezegend is met een bijzondere gave. Hij wil er ook geen geld voor hebben, dus oprechter dan dit kan niet. Mocht je belangstelling hebben, stuur me dan een bericht op prinses_je@hotmail.com Ik geef je dan zijn adres.
Ik heb 2 weken geleden een foto van mij en mijn man (waar we allebei alleen op staan!!) opgestuurd met een handgeschreven brief erbij met tekst en uitleg. Nu afwachten of het idd helpt  NOD is rond 19 nov

Liefs,
Carla

Terug
Bovenaan