bang dat het niet lukt

Hallo,

Tja het blijft vervelend als het langer duurt...
Zelf zijn we een jaar bezig geweest, en vorige week (ronde 13) heb ik eindelijk maar toch positief getest! Ik wil dus zeggen, je moet de moed niet opgeven, het kan nog steeds...

Tara

Hoi Ikkens,
Er zijn hier op dit forum veel clubjes, op zich wel erg jammer omdat 'nieuwelingen' er zo niet gelijk 'bij horen' als je begrijpt wat ik bedoel. Maar er is een topic dat heet " Ronde 8 kan beginnen ....." Daar zijn een paar meiden waaronder ikzelf die ook (ongeveer) 8mnd bezig zijn, join the club zou ik zeggen. Ondanks alle drama's van steeds ongesteld worden is het er best 'gezellig'   en hebben we veel steun aan elkaar.
Groetjes en misschien tot later,
Esther

Hallo Allemaal,

Even een kort berichtje. Weinig nieuws te melden. We zijn volop aan het klussen. Verwacht eind van de week/weekend mijn LH piek te hebben: ik heb nog maar twee testen dus ik wacht met testen tot zaterdag. Wil van de ene kant geen testen meer doen, maar is toch wel fijn ergens: dan weet ik tenminste of ik het hormoon heb. Maar dat zal toch wel, de afgelopen 4 maanden had ik dat ook. Of niet ? Heb wel al dagen last van buikklachtjes en af en toe steekjes in mijn borsten: ik wordt er gek van. Wat moet ik hiermee ? Hoop me deze maand wat minder gek te kunnen maken als ik weer vanalles voel na mijn LHpiek. Hoe is het verder met jullie ?
Succes allemaal !!!

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan