bang dat het niet lukt

Hallo Ikkens,

Wij hebben een zoon van 19/8/06 en zijn nu bezig voor de tweede, inmiddels de 7e ronde... Het wachten iedere maand duurt me te lang, ben in mijn hoofd ook steeds aan het tellen in welke fase mijn lijf nu is. Komend weekend zou ik ongesteld moeten worden. De laatste twee dagen veel tekenen van komende ongesteldheid, vandaag weer helemaal niets. Ook niet echt zwangerschapssyntomen. Mijn man is 38 en ik ben 35. Graag willen we een broertje of zusje voor onze zoon, dus we blijven proberen. Iedere keer dat het nu mislukt, heb ik een dip en daarna gaan we er weer voor! We blijven hoop houden en omdat we al een zoon hebben, weten we dat het zou moet lukken.

Hallo allemaal,

Ik heb een stiefzus en schoonzus die allebei binnen een maand zwanger kunnen worden, mijn schoonzus heeft zelfs 3 kinderen gebaard tussen september 2004 en augustus 2007....hmzzz....

Ik zelf ben in november 2005 gestopt met de pil, was in ronde 8 zwanger, helaas is onze dochter overleden bij 21w+5dgn zwangerschap overleden op 18-11-2006, in april bleek ik weer zwanger, helaas na 6 weken een miskraam, en toen werd ik voor mijn gevoel gek, ik zal dag en nacht op dit forum, iedereen maakte elkaar gek met allerhande kwaaltjes die weet ik veel wat allemaal konden betekenen, ik ben bij een psycholoog geweest, en heb een dikke punt achter dit forum gezet, ik moest het van me afzetten het beheerste mijn hele leven....

en nu???........ ik ben vandaag 11w+3dgn zwanger....

dus meiden, geduld is een schone zaak, na een jaar kan je je laten onderzoeken, ik kon dat niet, want tja ik kon toch zwanger worden...hmzz...maar na 2 jaar van de pil af te zijn had ik nog geen kindje in mijn armen...

Wees er niet teveel mee bezig, ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is, maar toen ik alle spanningen en frustraties heb laten varen, was ik wel gelijk weer zwanger!!!!

Heel veel succes allemaal.

Liefs Randy

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 15:54:44'));

Hallo Boom26,

Ik zit ook in ronde 5 ! Wanneer moet jij ongesteld worden ? Ik op1 december als ik uit ga van mijn laatste twee cyclussen.
Hoe doe je dat om zoooo positief te blijven ? Iedere maand zit ik weer in een mega dip en zie ik het zwanger worden even niet meer zitten.
Zijn jullie bij jullie eerste kind ook naar een arts geweest of hebben jullie gewoon gewacht en gewacht?
Gek he dat het soms zo lang kan duren ?! Wisten we allemaal maar  waar dat aan ligt.
En gek dat het bij anderen zo snel lukt......de natuur zit soms raar in elkaar.

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia
Mijn nod is 15 november. heel spannend hoor.

We  waren ongeveer 6 maanden bezig ,toen we naar de srts gegaan,
maar we moesten nog 6 maanden wachten.
daarna zijn w terug.
We moesten onderzoeken doen, en was alles goed.
nog even wachten zei arts.
Maar toen waren we in ander half jaar bezig waren. dacht ik. ik toch terug naar huisarts
maar ze konden niet veel voor me doen.

uit eindelijk spontaan zwanger geraakt.

Succes verder

Groetjes

Hey Sylvia,

Ik heb mijn NOD rond 26 november.
Moeten dus nog lang geduld hebben...
Ben ook met ovulatietesten bezig maar die geeft nog niets aan.
Als het zover is, zullen we weer erg ons best doen...haha...
Als je er maar plezier in hebt, anders is er ook geen bal meer aan.

Groetjes,

Mootje

hoi meiden

ik kan me er goed inleven in jullie verhalen,   maar ze zeggen altijd dat je er zeker een jaar voorop moet zetten om zwanger te raken, en iedereen wil natuurlijk al gelijk in ronde 1 zwanger zijn, je moet inderdaad positief proberen te blijven,
Wij zijn inmiddels ook alweer een tijdje bezig voor nr. 2 en dat gaat lang niet over rozen, ik heb inmiddels een soort hormonen gekregen en ben nu elke dag aan het temperaturen, dus ik hoop dat het deze maand raak is, maar ja we moeten maar weer afwachten
Meiden jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dat het snel raak is voor jullie

xxx linda

quote: boom26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 17:31:35'));

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 15:54:44'));

Hallo Boom26,

Ik zit ook in ronde 5 ! Wanneer moet jij ongesteld worden ? Ik op1 december als ik uit ga van mijn laatste twee cyclussen.
Hoe doe je dat om zoooo positief te blijven ? Iedere maand zit ik weer in een mega dip en zie ik het zwanger worden even niet meer zitten.
Zijn jullie bij jullie eerste kind ook naar een arts geweest of hebben jullie gewoon gewacht en gewacht?
Gek he dat het soms zo lang kan duren ?! Wisten we allemaal maar  waar dat aan ligt.
En gek dat het bij anderen zo snel lukt......de natuur zit soms raar in elkaar.

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia
Mijn nod is 15 november. heel spannend hoor.

We  waren ongeveer 6 maanden bezig ,toen we naar de srts gegaan,
maar we moesten nog 6 maanden wachten.
daarna zijn w terug.
We moesten onderzoeken doen, en was alles goed.
nog even wachten zei arts.
Maar toen waren we in ander half jaar bezig waren. dacht ik. ik toch terug naar huisarts
maar ze konden niet veel voor me doen.

uit eindelijk spontaan zwanger geraakt.

Succes verder

Oja over positief blijven, ik ben met ander dingen bezig zo als studie.
En  ik probeer ook van mijn zoontje te genieten.

(Maar ik baal ook als ik ongesteld word)

Groetjes van Silina

Hoi Allemaal,

Het klinkt misschien stom en egoïstisch, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. het is fijn om met mensen te kunnen praten die je begrijpen en hoe deze spanning voelt. ik heb 3 december mijn NOD, dus nu weer hard aan 't klussen. wij zouden graag om de dag willen klussen, maar omdat ik onregelmatig werk, komt het er vaak niet van. het is dus echt een gok of we goed zitten. gelukkig heb je ovulatie testen.... dan weet je nog een beetje of het in de goede richting zit. er niet mee bezig zijn is zo moeilijk. onbewust ben je er toch de hele tijd mee bezig. goed luisteren naar je lichaam zit er niet bij, die houdt me al erg lang voor de gek.
door de reacties zie ik het gelukkig niet mer zo somber in en weet ik dat ik geduldig moet zijn. maar ook dat valt niet mee. zijn jullie ook al begonnen met foliumzuur? ik hoor wel eens dat als de man het slikt het zaad beter wordt, maar dat zal wel een fabeltje zijn.

tot snel.
liefs van ikkens

Hallo Ikkens,

Ik ken je onzekere gevoel heel goed. Wij hebben er ruim 2 jaar over gedaan om spontaan zwanger te raken van ons zoontje. Nadat we 2 jaar bezig waren zijn we naar de ha gegaan  begin oktober 2005, ik was toen 30.

Ik heb een onregelmatige cyclus en een achterover gekantelde baarmoeder. Hierdoor kan het moeilijker zijn om zwanger te worden, daarom hadden we het ook wat meer tijd gegeven. Gelukkig voel ik m'n eisprong nagenoeg iedere cyclus, dus weet ik wel waar ik aan toe ben iedere maand. Vervolgens in de cyclus in november slechts 1x gevreeën door vermoeidheid, verkoudheid enz. enz. die ons beiden die maand lastig vielen.

Op 2 december zouden we onze eerste afspraak bij de gyn. hebben. Die heb ik op de dag zelf afgebeld, want op 1 december 's avonds had ik een positieve test in mijn handen.

Ons zoontje is nu 15 maanden en we zitten nu in ronde 3 voor een tweede wonder.

Meid veel succes en hopelijk ben je snel zwanger. Probeer de moed in elk geval niet te laten zakken!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan