Hallo allemaal,
Jullie zullen het niet geloven maar ik en mijn vriend zijn afgelopen vrijdag hele trotse ouders geworden van onze zoon!
Het is allemaal zo snel gegaan!
Dinsdag en Woensdag nacht had ik heel veel last van voorween.. Ik werd daar heel erg onzeker van en zeer angstig.. En om 17:3p is de verloskundige geweest om te kijken of ik al ontsluiting had. En ja hoor ik had al 2 cm.
Er werd toen aangeraden om naar het zkh ge gaan om te kijken wat we het beste konden doen ivm mijn angsten. Toen waren we er eigenlijk aan uit dat ik vrijdag ingeleid zou worden en donderdag nacht wel al blijven slapen.. Maar toen ging de arts voelen hoever ik nu was.. En wat denk je... Ik had al 6cm. Nou ik wist niet wat ik hoorde! De arts gaf meteen aan ja nu veranderd de zaak, we gaan beginnen.. Nou ik kan je vertellen ik begin helemaal te trillen, nu gaat het echt beginnen!! Ik kreeg een ruggenprik wanr dat wou ik en kreeg daarna weeen opwekken en vliezen werden gebroken. Om half 12 lag ik op de kamer en om half 2 kwamen ze kijken hoever ik was en Ja ik had 10 cm. Ik kon gaan persen.. En om 02:24 is onze zoon geboren! Al met al is de bevalling meegevallen .. Maar de paniek komt er nu wel allemaal uit, mijn lichaam slaat nog helemaal op hol van onzekerheid..
Maar wat ben ik blij dat het achter de rug is en mijn zoon gezond is!!
Maar wat lief dat jullie allemaal gereageerd hebben echt heel fijn!!