Bang voor de bevalling

Ja dat is het hem juist ik heb zoveel gelezen en informatie opgezocht en navraag gedaan en ik denk dat ik daardoor zo angstig ben geworden want daarvoor wou ik het maar al te graag (nu nog steeds maar wel bang) vooral omdat het de eerste keer is en ik absoluut geen ruggenprik wil,, heb jij bij de eerste wel pijnbestrijding gehad of daar niet voor gekozen? mijn moeder moest gehecht worden omdat ze inscheurde en ze heeft er zelfs daarna nog last van gehad maar helaas kan ik haar niet meer om advies of raad vragen. ik heb wel afspraken gemaakt voor een rondleiding in het ziekenhuis en een cursus die krijg ik in juni volgens mij, ik hoop dat het mij net zo zal helpen als het jou heeft geholpen!! dankjewel voor je tip

Liefs

Lahijan

Hey,

Geen pijnbestrijding gehad: maar mijn vriendin die het wel heeft gehad, wilde het uiteindelijk ook zelf. Jij hebt de leiding, en als jij met je vk of gyn bespreekt dat je dat niet wil, zullen ze daar echt niet zomaar tegenin gaan. Je kunt ook een bevallingsplan maken om dit soort dingen in aan te geven.
Wat uitscheuren en hechten betreft denk ik toch dat we alweer in een tijdstip leven met meer en betere zorg, waardoor de kans dat je last blijft houden van hechtingen erg klein is. Ik had er twee en heb nergens last van gehad.

Liefs,

T

Terug
Bovenaan