Hoera mijn dochter is geen uitzondering. Ik werd er ook al wanhopig van en ik ben eigenlijk blij om te lezen dat er zoveel kindjes er last van hebben. Die van mij wil niet eens meer in de douchecel staan. We zetten haar op de oude handoekken die al in de was zijn en ze houd een handdoek tegen haar gezicht. We laten haar altijd zelf uitzoeken welke handdoek haar mag helpen. Zeggen hoe goed ze heeft gedaan en hoe lekker haar haartjes weer ruiken. Blijft toch elke keer weer een drama. je kan je voorstellen hoe 'blij' we waren toen ze op nieuwjaarsdag vlak voor we weg moesten (en uiteidnelijk neit gegaan zijn) zelf haar haren gewassen had met ... Luuf.
geweldig dat krijg je dus echt nauwelijks er meer uit.
4 Dagen achter elkaar 2x haren wassen. uiteindelijk hield de babylotion het best. (die mogen we overigens wel weer in haar haar doen)
het stomme is dat als ze echt dwars is als haar haar dan eenmaal gewassen is je het niet mag droogmaken. Dan maakt ze het zelf weer nat...
Misschien heeft het wel met het ZELLUF DOEN te maken en omdat ze geen controle hebben is het erg.
ik hoop nu gewoon dat het tussen nu en snel weer een keer overgaat.
groetjes
Desi
geweldig dat krijg je dus echt nauwelijks er meer uit.
4 Dagen achter elkaar 2x haren wassen. uiteindelijk hield de babylotion het best. (die mogen we overigens wel weer in haar haar doen)
het stomme is dat als ze echt dwars is als haar haar dan eenmaal gewassen is je het niet mag droogmaken. Dan maakt ze het zelf weer nat...
Misschien heeft het wel met het ZELLUF DOEN te maken en omdat ze geen controle hebben is het erg.
ik hoop nu gewoon dat het tussen nu en snel weer een keer overgaat.
groetjes
Desi