Barrierse Feesten??

Hoi daar ben ik weer.
Ik werk nu bij Salus; Calder ken ik wel en Kliq uiteraard ook maar dat is van voor mijn tijd. Toen ik begon was Kliq al op sterven na dood.
Heb je bij Calder hier in 't durp gewerkt of ergens anders?
En nu bij een uzb; welk uzb is dat dan? Of wordt dat te specifiek?
Voor een afspraak zouden we e-mailadressen uit kunnen wisselen. Mijn hotmailadres is niet zo geheim. En van daaruit kunnen we verder kijken.
Maar 'k weet niet of je dat wil?
Ik heb 1 keer een afspraak gehad via een forum met een meisje uit Zeeland en dat viel nogal tegen; er was totaal geen klik (kliq). Het is bij die ene keer gebleven....
Maar ja, misschien is er wel een ander moment dat we elkaar (spontaan) tegenkomen. Ik zoek namelijk een andere baan. Ben de fase 4 klanten een beetje zat en kijk verder; weet alleen niet wat. Is intercedente niet heel erg commercieel?

Het wordt echt steeds gekker! Het was Nutrimetics.....
En natuurlijk heb ik weer veel gekocht Gelukkig allemaal dingen die ik toch wel gebruik en net zo duur als mijn andere merk. Heb je dit soms ook gedaan dan?

Wat betreft het uitwisselen van email: dat kan eventueel wel. Of het wel of niet kliqt (...) daar kom je maar op een manier achter. Ik ben best direct en als het niet werkt, vind ik dat het gewoon gezegd kan worden. We hebben wel wat beters te doen dan doen alsof we mensen aardig vinden, toch?!! Ik doe daar niet zo moeilijk over. Sterker nog: ik heb enkele jaren geleden een burnout gehad en doe niet anders meer. leeft een stuk relaxter! (maar levert ook mensen op die niks meer van me snappen)
Schrijven is toch anders dan tikken, he.

Ik wil best email uitwisselen, maar vind het toch eng om mijn email hierop te zetten. Durf jij...

Volgens mij is er niemand meer.... Ik ga denk ik ook maar lekker slapen. Morgen weer vroeg op om te sporten.

Weterusten mama van 3 (en alle lezeressen op de achtergrond)

Hi, ik lees dit nu voor het eerst en vind jullie heel erg grappig. Ik dacht ik stop wel na twee verhaaltjes, maar vond het zo grappig dat ik alles moest lezen.
Ik kwam vorige week in Veldhoven en kwam een meisje tegen waar ik dertien jaar geleden mee in de klas heb gezeten. In Heerlen wel te verstaan, meer dan honderd km verderop. Grappig toch, dat de wereld zo klein is. Succes met jullie contacten. X

Hoi,
Leuk hoor, om er achter te komen of je elkaar misschien al wel kent! Bovenstaande is erg leuk om te lezen.
Overigens M3, intercedent kan een erg commerciële functie zijn, maar hangt ook een beetje af van welk uzb. Je spreekt van tevoren een target af (bv hoeveel je omzet zal zijn) voor een bepaalde periode en dat moet je dan halen. Doorgaans word je wel goed ingewerkt.
Ik ben hier overigens nieuw, zie "even voorstellen". Erg leuk kennis met jullie te maken!

Groetjes,
Tess                

Eh, even terug naar enkele vragen terug:
Ja, mama van 3, ik werkte bij Calder hier in 't durp. Op de Geldropse weg. Is een rare vestiging... Ze creeren een soort 'wij' tegen de wereld-sfeer. Gaat een beetje ver, met onderlinge affaires enzo.... Gebroken huwelijken (2 geloof ik). En een beetje agressieve benadering naar clienten en medewerkers. Ben blij dat ik er weg ben. Daar kletsen we eventueel wel een keer over bij. Is niet zo netjes om de details op internet te zetten, vind ik.
Het uzb waar ik nu werk is niet zo commercieel. Het is eigenlijk een administrateur die dacht "dat kan ik ook". Ik ben de enige intercedente en kan mijn werk inrichten zoals ik wil. Het werk wel fijner dan met ongemotiveerde fase 4-mensen. Je hoeft niet zo politieagentje te spelen. Maar ik ben nu in de ziektewet, al lang. Details wil ik wel, maar kan ik niet zeggen nu. Ik heb in mijn contract een stuk staan dat ik niets mag zeggen en als ik dat wel doe, krijg ik hoge boetes....
Mijn baan komt bijna vrij en voor zover ik weet, zoeken ze nog iemand, maar ik zou het je niet echt aanraden. Als je meer wil weten, vraag er dan maar een x buiten internet naar.

Ik had trouwens niet in de gaten dat onze conversatie zo grappig was voor anderen...

Vinnut eigenlijk ook wel eng om zomaar mijn identiteit prijs te geven. Maar goed: komt dan mijn e-mailadres: marjasiemons@hotmail.com.

Groetjes....
M3

Terug
Bovenaan