Bedden zijn best prijzig he!

We zijn op het moment druk om voor onze Mees een nieuw bed uit te zoeken..en heel misschien ook een voor Lieve..[ Het kan zijn dat we Mees zijn bed nog even doorschuiven naar haar.].

Maar wat een prijzen zeg..
Beetje bed kost zo een hoop.
Heb nu oa van Bopita een wit, iets hoger bed gezien, met eronder drie lades op wielen in verschillende kleuren..
Vond hem erg mooi...en makkelijk ivm de bergruimte.
Maar bed kost al meer dan 300, en de lades 99 p/st!!
Dan heb je nog een matras nodig etc...Kortom een duur grapje!
Iemand nog ideeen?? Hoe doen jullie het?

Gr Rina

Oke, Ikea hadden we al gekeken, maar vonden daar niets naar onze zin...Leen Bakker kom ik eigenlijk nooit, maar zal er eens kijken.
De kamers zijn niet zo groot, dus ik wil wel echt iets leuks...het staat dan nl meteen al vol..haha

Gr Rina

klinkt erg leuk maar tja voor 300 nog niet klaar...je wilt ze ook weer een goed matras geven....
Heb nog niet in bedden verdiept, Jelte kon het ombouw van zn nieuwe bed van mn neefje krijgen, die kreeg een hoogslaper.
Maar ben benieuwd wat het gaat worden!

hoest met mees nu? Hij was/is ziek toch?

Gr. Sas.

Mees heeft idd keelontsteking...sinds vrijdag..Vandaag nog koorts, dus morgen geen school..Heeft zwemles enzo, gaat toch niet.
Gelukkig dat ik niet werk..Hij klaagt ook veel over erge hoofdpijn, en soms last van zijn buik.,..Kijk even aan hoe het morgen gaat, ga anders naar de huisarts..

Gr Rina

ook wij hebben een bed gekocht bij leenbakker voor Ryan een van metaal/staal.
totale miskoop zeg
vind het een verschikkelijk bed en ook erg gammel
gelukkig heeft het nu nog niks te lije maar over 2-3 jaar gaat het er echt wel uit
kijk eens bij woonexpress , vind ik ook nog wel gaan kwa prijs als je ff goed zoekt
en ikea idd maar daar stond ook niks naar mijn smaak.

succes groetjes moekje

p.s.anders even via google snuffelen

Ik heb de foto geprint van het Bopita peuterbed Romy, meegegeven aan vriendje lief, en 3 dagen later had ik een mooi peuterbed voor Kyan!
Kost ons niets (was van incourante stukken MDF) als alleen een likje verf en een matras.
Daar hadden we ook mazzel mee bij een outlet store; binnenvering met koudschuim erom heen €100.- (is natuurlijk wel een kleinere maat nl 70x150)

Dus nee ik kan (nog) niet meepraten over dure bedden, misschien hebben jullie ook wel een goeie timmerman in de buurt??

Groetjes Sas

hoiii,
wij hebben een peuterbedje vam mp afgehaald.
hij had wel iets gebruikerssporen maar mn man is bezig hem aan t schuren en verven,en klaar..
het is verder een heel net en degelijk bedje..

je kan v mp hele leuke en goede dingen afhalen.
groetjes

Terug
Bovenaan