Bedden zijn best prijzig he!

hey Mamasas,
Super handig zo ja..leuk bed ook die je hebt laten maken..

Haha, hier een timmerman in de buurt?
Die zit naast me op de bank!!!!
Maar dat is het hem nou net!
Als hij het zelf gaat maken, en dus een dag thuis blijft en niet gaat werken, kost het meteen al 300 euro!
Hij heeft nl een eigen bedrijf...en een dag geen werk kost al zo 300 euro..
Dat tellen we wel altijd mee...dus vandaar.
Dus het is of het een, of het ander zeg maar.
Hij heeft ook een zwevende kast in onze woonkamer gemaakt, en kan echt heel veel maken..Ook het bed van onze oudste heeft hij destijds gemaakt, passend bij haar kamer.

Toch bedankt...ik kijk nog even...

Gr Rina

Hallo trotse mama,
Niks mis met MP..maar ik heb er zelf nu zijn oude meegroeibed op staan..loopt helemaal niet..
Jammergenoeg.
Ik zoek echt een groot bed nu..gewoon 1 persoons zeg maar.
En er is niks mis met tweedehands, alleen ik kijk altijd toch eerst voor nieuw..erg he!

Gr Rina

Wij schrokken ook erg van de prijzen van een bed en kast. We hebben toch maar goede kwaliteit gekocht en meteen ook een groot bed (geen peuterbed), omdat ze er nog heel lang mee gaat doen! Dan ben je in 1 keer klaar. Maar wij schrokken ook hoor! We zijn er nu wel erg blij mee.

Groetjes Babybelle

Ik zou toch op MP kijken, of anders zelf maken? Kijk op karwei.nl of gamma.nl of zo en je kunt dan bedjes zoeken om zelf te maken.

En ik heb nu 2 gekregen bedden (1 staat op zolder want Gijs slaapt natuurlijk nog in ledikant) Deze zijn van staal, maar ik ben er niet gehaal blij mee en dat omdat Feline al een paar keer d'r hoofd heeft gestoten. Dus zodra Dennis een baan heeft ga ik op mp zoeken naar een bed. Vind de hermes van ikea erg mooi (bedbank idee met extra bed er onder en lades) dus denk dat ik daar voor ga. En anders geheel zelf maken (nou ja samen met Dennis dan hahaha)

groetjes Maris

Wij hebben nu een juniorbedje voor Roan dus die kan nog een paar jaar mee en ik denk dat mijn vriend daarna zelf een bed maakt voor Roan, hij is ook heel handig met dat soort dingen dus dat is wel makkelijk! Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een bedje kost....

Groetjes mascha

Hoi,
Ik hoor hier niet, maar ik zou idd kijken voor een leuk 2e hands bed of zelf maken, hier ook een zelfstandige knutselman langs me, maar het is natuurlijk de bedoeling dat ze dat na werkuren doen he;-)
Het geeft wel echt iets persoonlijk als vaders het bed opknappen of zelf maken vind ik..
Ik ben al ideeen aan het maken voor het bed van de jongste, die is deze zomer aan de beurt!
Nou veel succes
Groetjes MJ vj08

Hoi Rina,

Wij hebben een peuterbedbank van Bopita gekocht voor Mette. Ze zijn inderdaad niet goedkoop maaaaar ik heb hem wel goedkoper kunnen krijgen bij www.polderpuk.nl We zijn hem gewoon gaan halen. Prima zaak. Gewoon een winkel op een afgelegen plek waardoor het wat goedkoper kan. We hebben de neutrale (jongens) versie genomen zodat hij straks doorkan naar Jens. Tevens verkopen Bopita bedden enorm goed op marktplaats dus denken we er na afloop nog wel wat voor terug te krijgen.

gr.Ing

Hi,

Wij hebben afgelopen zomer een bed gekocht voor onze Cas (toen bijna 2-1/2). Omdat we het niet zagen zitten eerste een peuterbed te kopen, hebben we gelijk een groot bed gekocht. We hadden bij vrienden een half hoogslaper gezien en wij zijn daar goed voor rond gaan kijken. Dan heb je onder het bed ook genoeg bergruimte (zijn slaapkamer is vrij klein).

Wij zijn terecht gekomen bij Beter Bed. Niet extreem duur, maar ook niet echt heel goedkoop. De prijs van het bed viel nog wel mee, maar dan komt het: matras, lattenbodem, dekbed, overtrekken, onderlakens, beschermlakens. We hebben gekozen voor een verstelbare bodem omdat Cas nogal vaak verkouden is en benauwd en zo iets met zijn hoofd omhoog kan. Ook hebben wij gekozen voor een heel goed matras. Dan kan hij daar jaren mee doen. Omdat hij nog niet zindelijk is, hebben we een beschermlaken (weet niet hoe het heet) tussen matras en hoeslaken gelegd anders heeft het nog geen zin.

Wij hebben bewust gekozen voor een minder duur ledikant (hoewel dit ook wel een goede is), maar wel goed matras en bodem.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan