Bedden zijn best prijzig he!

Hey Rina,

Het is idd wat MJ zegt níet de bedoeling dat ze dat overdag doen natuurlijk!!
Dan zijn die mannen veel te duur!
Dennis is in de kerstvakantie een paar uurtjes aan de slag gegaan wel in de avonduren, die kerels hebben dat zo in orde!

En tja als ze beginnen te sputteren over vrije tijd, is er maar 1 antwoord mogelijk; hebben wij weleens vrij als mama ;-))?

Groetjes Sas

haha, Mamasas..
Helemaal gelijk..
Mijn man werkt echter al zo 60-70 uur per week...ook veel avonden Dus niet echt tijd over..Dan moet het echt op zondag..en dan wil ik ook wel eens iets samen doen..hihi
Misschien moeten we er toch wel aan dat hij het zelf gaat doen..Maarja, dat word dan eerst het model even afkijken in de winkel..hhaha
En dan tijd maken....

We zien wel..ik ben alleen een beetje ongeduldig soms...Moet ook al op meerdere dingen wachten thuis..de keuken is ook nog niet af.
Zo kan ik wel een lijstje maken voor hem hoor!!
Dat hoor je vaker bij mannen met een eigen bedrijf, of die handig zijn dan..Buiten de deur druk..en thuis blijven dingen liggen..haha

Gr Rina

Wij hebben het peuterbed van Eline van Marktplaats vandaan. Was een heel mooi bed. Zag er als nieuw uit. Alleen een nieuw matras gekocht en beddengoed.

Voor de oudste hebben we wel een heel duur bed, een hoogslaper. Die was bijna 800 euro. Maar daar zit allesonder, een ruime kast, een bureau, en ook plek voor boeken. Hij heeft maar een klein kamertje, dus dat vonden we wel waard.

Hoi hoi,

Wij hebben destijds gelukkig de kinderkamer van mijn nichtjes over kunnen nemen. Daar zat al een juniorbedje bij. Dus wij hoeven ons nog even geen zorgen te maken. Straks kunnen dan meteen een groot bed kopen voor Sven.

Voor Tim hebben we destijds een nieuwe babykamer gekocht (volgens mij ook van bopita) en dat ledikantje kun je volgens hun website ook ombouwen dus dat zien we dan wel weer.

Maar het is inderdaad allemaal best duur. Ik hou maar in gedachten dat ze er wel veel tijd in doorbrengen en dat het voor de komende jaren is.....

Groetjes,
Maike

hallo

djaimy krijgt een brandweerbed die ik heb gezien bij de wehkamp oa en die kost 299 erg prijzig en ook idd zonder lattenbodem etc. maar nu heeft mijn vader de bouwtekening gevonden op internet en heeft hem zelf gemaakt van mdf! en wat verf erbij en hij kost in totaal met verf en alles nog geen 150 euro!! dus misschien is dat een idee

groetjes angela

Terug
Bovenaan