Bedje of wieg?

Hoi allmaal,

Ook wij hebben, traditiegetrouw, een wieg (ritete mand op een wit metalen gedraaide voet, met een hemel erboven). De wieg waar mijn zussen en ik in gelegen hebben. Ook de dochters van mijn zussen hebben erin gelegen en vorig jaar mijn dochter! erg bijzonder en ook bij deze nieuwe aanwinst wil ik de wieg weer erg graag hebben.

Senna heeft de eerste 5 mnd in de wieg bij ons op de kamer gelegen. Ik gaf borstvoeding en aangezien ze elke nacht kwam vond ik het erg makkelijk. Ook deze 2e zal waarschijnlijk de eerste paar maanden weer bij ons op de kamer staan, tenzij het allemaal heeeeel anders gaat dan bij senna, want zij was erg makkelijk, maar dat zien we tzt wel.

groetjes Rianne
 
Ik vond een wiegje een beetje zonde van mijn geld, omdat het kindje er maar een half jaar inligt en dan alsnog in een ledikantje zou komen te liggen. Daarom heb ik besloten om meteen een ledikantje te nemen, hoewel ik een wiegje wel erg schattig vind.
De kleine mag ook gelijk op een eigen kamer slapen. Ik heb er eigenlijk niet echt over nagedacht, maar het past niet op onze slaapkamer, dus het moet wel.

 
Terug
Bovenaan