Bedje op kamers van ouders

<p>Hallo dames,</p><p>Wij hebben een ledikant gekocht voor de baby. Die op haar eigen kamertje staat.</p><p>Maar het lijkt me eigenlijk wel fijn om haar de eerste paar weken (weet eigenlijk nog niet hoe lang) bij ons op de kamer te hebben.</p><p>Hoe hebben jullie dat gedaan en eventueel wat voor soort extra bedje bij jullie op de kamer? Een extra wieg gekocht of een co sleeper of gewoon het ledikantje bij jullie op de kamer gezet en daarna weer op der eigen kamertje?</p><p>Tips zijn welkom!</p>

Haaa!
Wij gaan dat ook doen. De eerste periode lekker bij ons. Wij hebben geen cosleeper gekocht omdat ons bed daar te hoog voor is. Dus wij hebben een klein wiegje gekocht. 
Overdag willen we wel kijken of ons kleintje lekker op zijn kamertje kan gaan slapen. Maar we zien wel hoe het loopt.

Liefs Lau!

Mijn baby is nu 6 weken oud en slaapt bij ons op de kamer in een mozeswieg! Overdag gaat het mandje naar beneden en staat hij in de box of ons manneke slaapt in de kinderwagen! Wij hebben op de kinderkamer een ledikantje maar we laten hem tot sowieso 4 maanden bij ons op de kamer en daarna rustig wennen aan zijn kinderkamer! 

Ik heb een ledikant en die stond gewoon aan het voeteneind. Ik ging ging er gewoon uit als er wat was of kon zo uit bed ook bij hem zitten of eruit halen.
Ledikant kort opgemaakt. 

Persoonlijk vind ik het onnodig en geld verspilling on andere bedjes erbij te kopen. (ja een campingbedje voor opa en oma dan ?)

Na 2 maanden ging hij naar zijn eigen kamer met alle deuren open. Ik ben snel wakker als er wat is en val gelukkig ook weer snel in slaap. ?

Ik heb een ledikant en die stond gewoon aan het voeteneind. Ik ging ging er gewoon uit als er wat was of kon zo uit bed ook bij hem zitten of eruit halen.
Ledikant kort opgemaakt. 

Persoonlijk vind ik het onnodig en geld verspilling on andere bedjes erbij te kopen. (ja een campingbedje voor opa en oma dan ?)

Na 2 maanden ging hij naar zijn eigen kamer met alle deuren open. Ik ben snel wakker als er wat is en val gelukkig ook weer snel in slaap. ?

Ik heb bijna alles op marktplaats aangeschaft. Zo hebben we een gewoon bedje voor op zn kamertje maar ik heb ook een co sleeper :) lijkt me ook heel handig omdat ik wik proberen borstvoeding te geven 

Ik ben voor een co-sleeper gegaan. Wil hem de eerste tijd graag lekker in mijn buurt houden. Werd van verschillende kanten ook aangeraden, door de kraamzorg, bij de borstvoedingsvoorlichting etc. 

Oh de cosleeper was geweldig. Eerst had ik een oude familiewieg maar daar kon ik niet goed bij en mn dochter was erg onrustig.. dus een cosleeper aangeschaft. Handig met borstvoeding en je legt zo je hand op je kindje.. wij hebben een hoog bed maar de we too cosleeper was bijna net zo hoog. Lekker groot ook, zonder harde spijlen. Maar ik denk dat ieders behoefte anders is. Had mijn dochter goed geslapen, dan had ik haar sneller op haar eigen kamer gelegd en was het misschien zonde geweest van het geld. Maar kijk ook eens op mp, het wordt zo kort gebruikt en daarom veel 2e hands aangeboden..

Terug
Bovenaan