Hi gebruiker,
ik heb even gekeken en vast gesteld dat de Drynites met rond de 7,50 voor 9 broekjes ook niet echt goedkoop zijn. Wanneer het bed nat geworden was werde bij ons halverwege de nacht altijd nog een tweede broekje aangetrokken waardoor er ook geregeld twee broekjes per nacht doorheen gingen.
De Tena slip XS (49 - 74 cm heupomvang) kost bij 4 pakken tegelijk bij Bol ca. 20 euro voor 30 stuks per verpakking. De Tena slip Junior (50 - 60 cm heup omvang) kost rond de 26 euro voor een verpakking van 32 stuks bij Bol en de Tena slip Maxi Small welke de oudste nu in het weekend gebruikt (56 - 85 cm heupomvang) kost ca 60 euro voor 72 stuks. De Tena is zo gezien dus zelfs goedkoper dan die dure luierbroekjes die dan toch nog lekken wanneer het mis gaat!
Niet iedereen weet dat ze nog in bed plassen. Het is toch niet zo maatschappelijk geaccepteerd om van de blikken van andere ouders die geloven dat ik lui ben omdat ze nog luiers dragen maar te zwijgen. Beide hebben ze twee goede vriendinnen die er van weten omdat ze wel eens bij elkaar geslapen hebben. Voor de rest maken we er geen geheim van maar schreeuwen we het ook niet van de daken.
De pampers in maat 8 kan je bij Bol of Amazon vinden en het goedkoopste online bestellen wanneer je er naar zoekt. Zoals Essil hier boven aangeeft hebben ze het zelf omdoen inmiddels prima onder de knie. In het begin lekten de luiers nog wel eens en heb ik gecontroleerd of ze goed zaten, maar inmiddels kunnen ze het echt super goed zelf voor elkaar krijgen.
Groetjes!