Beetje verdrietig....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Toen Tess net geboren was en de borstvoeding goed verliep heb ik mezelf voorgenomen om te proberen 1jaar bv te geven.Nou ons Tess is nu dus 1jaar en ik heb besloten om af te gaan bouwen.Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een pak Nutrilon gekocht en ze heeft vanavond voor het eerst flesvoeding op...eerst een beetje twijfelend en toen heeft ze toch een paar slokken op en ik denk dat ze het wel lust.Ik heb haar geen bv meer gegeven.Ben benieuwd of het gaat lukken!Toch vind ik het heel raar dat ik ze nu op bed heb gelegd zonder ons momentje en ik heb zelfs gehuild...ik ben heus geen flauwerd hoor...maar het doet me toch meer dan dat ik dacht en dat wilde ik toch eventjes kwijt...snik!

Liefs Kitty.

oh, kan het mij helemaal voorstellen hoor.
Al die mijlpalen, zo bijzonder.
Het intieme van de borstvoeding zul je zeker gaan missen.
Maar wees gewoon maar super trots dat je het zo lang hebt volgehouden!
Maar laat die tranen maar even vloeien.

liefs Pas

Het is ook iets bijzonders denk ik en het is fijn dat het je een heel jaar gelukt is! Mag ik vragen waarom je geen 'gewone' melk geeft. Thom is van kunstvoeding zo groot geworden als hij nu is, maar nu hij donderdag een wordt, mag hij gewone melk en wij nemen dus juist afscheid van de pakken nutrilon..(niet dat ik daar een traantje om wegpink, haha)
Groetjes mv Thom

kan het me goed indenken.
maar wat ontzettend knap dat je een jaar lang je kindje hebt kunnen voeden!
denk daar maar aan.
laat die tranen masar lekker lopen,dat hoort bij ons mama's.
* oja ik geef ook nog friso 3 aan Mila,Ze heeft nog nooit halfvolle melk gehad.
ze is nu ook een jaar en ik blijf dit voorlopig ook nog geven.
liefs piewie

Hoi hoi,

Ik heb voor Nutrilon gekozen omdat ons Tess geen gewone melk lust.Heb het al menige keren geprobeerd,warm en koud en zelfs lauw.Ze vindt het gewoon niet lekker.En omdat ons Tess licht van gewicht is(ze weegt nu 7,5kg) kan het geen kwaad dacht ik zo.

Ik ben ook wel trots hoor dat ik het 1jaar heb volgehouden,maar ik moet zeggen dat het me eigenlijk geen moeite heeft gekost.Wel ben ik blij dat als we straks helemaal gestopt zijn met bv dat ik eens flink gaan lijnen en terug kan gaan(hopelijk) naar mijn oorspronkelijke gewicht.Niet schrikken...zo'n 30kg lichter...

Liefs Kitty

Het kan vast geen kwaad en als ze het lekker vindt dan lijkt me dat reden genoeg. Ik vroeg het me gewoon af. Volgens het cb heeft Thom het niet meer nodig, hij vindt gewone melk ook prima  en ik vindt het eigenlijk wel handig dat we die pakken niet meer nodig hebben.
Nou 30 kilo, je bent nogal wat van plan. Veel succes met de strijd dan maar!
Groetjes mv Thom

Hoi, Je sluit dan weer een hele bijzondere periode af, snik,snik,   maar een pluim voor jezelf, echt knap hoor!!! Je hoort niet vaak dat moeders zolang doorvoeden. In onze omgeving heb ik al verschillende rotopmerkingen gehad, van tot wanneer moet je voeden, enzomag ik vragen hoeveel voedingen je nog gaf? Thijs wordt over 2 weken ook 1 jaar, en dan ga ik ook verder afbouwen Ben sinds afgelopen week van 3 naar 2 gegaan. En ja, ik heb nu ook zo'n 30 kg overgewicht. Zou graag willen weten hoe het verder met je gaat, ook als je dadelijk het gevecht tegen de kilo's aangaat     Meid kop op, je hebt het echt super gedaan.....Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

He we zitten wel op een zelfde lijn he...ik geef Tess nog 2 voedingen,s'morgens en s'avonds voor het slapen gaan en nu dus sinds vandaag alleen nog s'morgens.
Kunnen we elkaar mooi steunen in het gevecht tegen de kilo's.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan