Beetje verdrietig....

hey meid, ik kan me best voorstellen dat je een beetje verdrietig bent, ook dit is afsluiten van een bepaalde periode in je leven. Maar aan de andere kant je hebt Tess een jaar lang het beste gegeven en dat is een prima start van haar leventje.

Liefs sandra en een knuffel van tess

He Kitty,

Ik begrijp het zo wat je bedoeld meid! Nu is ze dan niet meer afhankelijk van je en dat is weer zo'n grote stap naar het groter worden, maar dat is nou wat ze bedoelen met het moeten loslaten, dat begint nu al!

Ik moet zeggen dat ik er ook steeds meer aan zit te denken hoor,maar Lyanne geniet er nog zo lekker van en dan twijfel ik dus weer.

Groetjes, Marieke en een dikke kus van Lyanne

Hee meiden,

Bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes,het helpt me echt.En Marloes ik stop ermee omdat net als Nelleke zegt, ik nu mijn lijf weer terug wil en omdat ik toch echt heel erg graag wil afvallen.

Liefs Kitty en Tess

Lees je topic nu pas..

Ik kan er niet over meepraten, maar kan me voorstellen dat het wel even moeilijk is als je de periode van borstvoeding af gaat sluiten na al die tijd.
Maar ook met een fles kun je een intiem momentje creeeren.. Lekker dicht tegen je aanleggen als je haar de fles geeft. Ik weet dat het geen vergelijk is, maar helemaal weg is je knuffel moment nog niet..

En dat je nu voor jezelf kiest vind ik alleen maar knap van je!!
Buiten het feit dat je moeder bent ben je ook nog gewoon Kitty.. Je hoeft niet alles alleen maar voor je kleine te doen en je daar zelf helemaal bij weg te cijferen.

Een stralende moeder die lekker in haar vel zit vind ik veel waardevoller dan een moeder die van haar zelf zo lang mogelijk borstvoeding moet geven!

Zoals ik zelf ooit een topic had;

"Je bent meer dan alleen maar moeder"

Niet jezelf vergeten en neem er ook de tijd voor...

Dikke kus van ons!

Esmé en kay

Hoi!!
Ik vind het heel knap van je dat je deze beslissing genomen hebt.
Ik vind het een superprestatie dat je zo lang borstvoeding hebt gegeven, natuurlijk wordt het een gewoonte maar het vergd ook veel van jezelf.
Je hebt je mooie meisje een geweldige basis gegeven, en het is ook heerlijk om nu aan jezelf te gaan werken.
Het zou voor mij ook wel goed zijn om je voorbeeld te volgen, werken aan mezelf dan hihihi...er mogen hier ook wel een behoorlijk aantal kilo's af maar op een of andere manier kan ik de drive ervoor nog niet serieus vinden.
Dus  voor jou!!!

groetjes Daniëlle

Hoi Kitty,

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Een periode van een jaar BV is toch heel goed.
Wel kan ik mij heel goed voorstellen dat de waterlanders  rollen.
Het is ook niet niks ... een periode van een jaar voeden afsluiten.

Zelf geef ik Mirthe nog 's ochtends en 's avonds BV.
Wanneer ik daarmee stop weet ik nog niet.
Aniek heeft tot december (was ze 14 maand) Bv gehad. Toen gaf ze, naar mijn mening  aan dat het genoeg was. Ik ben toen ook radicaal gestopt.
Ik ga er vanuit dat Mirthe ook zo'n moment krijgt. Al wil ook ook niet door gaan tot St. Juttemis.

Groetjes en op naar minder kilo's,
Helma.

*  P.S. Zolang ik maar BV geef kom ik niet aan. Tijdens de zwangerschappen ben ik bij alledrie 10 kilo afgevallen. Maar als ik stop met BV moet ik uitkijken dan vliegen de kilo's eraan.

Terug
Bovenaan