Beetje verdrietig....

Ja, is goed, lijkt me wel wat, het is en blijft een gevecht bij mij. Ze zeggen dat je gewicht verliest als je zelf voedt, maar bij mij ging die vlieger ook bij onze derde spruit niet op. Voel me net een olifant.

Mei volgend jaar doet onze oudste de communie, en dan wil ik echt al 'n heel stuk op weg zijn. Afgelopen week was ik naar m&s, die hadden ladynight, en ik had echt niks meer om aan te doen, nou dan MOET je passen, en dat was confronterend Dat was wel de druppel, dus ben wel heel goed aan het opletten wat ik eet, als warming up, zeg maar. Groetjes Wendy

Ah lieve Kitty! Heel begrijpelijk hoor, het is toch weer iets wat je afsluit en dus weer iets wat niet meer terugkomt.
Maar jeetje, wat mag je trots op jezelf zijn dat je het jaar vol hebt kunnen maken!
Tja en dan die 30 kilo, die moeten er bij mij ook af (en ik heb niet eens BV gegeven) maar mij lukt het tot nu toe echt nog niet hoor!
Misschien kunnen we elkaar wel erdoor trekken en gaan wij over een poosje lekker samen shoppen om maatje 40 te kopen?

Dikke knuf van Cissy

Hoi

Ja hier ook,ben het overgewicht zo beu...maar ja als je voed mag je niet dieten he.En bij   mij ging die vlieger ook niet op,dat je afvalt als je zelf voed.Dus we gaan eens flink aan de slag ahet gedaan is met de bv.
Wendy ook jij heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte.

Liefs Kitty en Tess

Hee Cissy,

Zeker weten dat het ons gaat lukken en al helemaal dat we dan lekker gaan shoppen   en maatje 40....het gaat ons lukken meid,als we elkaar er door trekken komt het halemaal goed,let maar eens op!!

Liefs Kitty en Tess

Super toch, Kitty dat je het een jaar hebt volgehouden! Mijn complimenten!
Maaruh... als je het toch nog zo jammer vindt, waarom ga je dan niet nog even door? Die kilo's kunnen ook daarna altijd nog er vanaf! Maar je mag ook afvallen tijdens bv hoor, maar alleen niet te veel/snel. Maar als je het gedoseerd doet, kan het best en is het zelfs nog beter omdat je het dan beter na het lijnen op peil kan houden dan als je snel bent afgevallen.
Dussss.... misschien kan je je nog eens bedenken... (of maak ik het je nu alleen maar moeilijk...???     Sorry....)
Ik bedoel eigenlijk dat je moet doen waar je jezelf het lekkerste bij voelt en als ik lees dat je er toch moeite mee hebt om te stoppen, waarom doe je het dan als het alleen om de kilo's is?
Succes ermee wat je ook doet!

Nou, goed hoor! Echt top!
Toen ik ging afbouwen heb ik er bewust niet bij nagedacht. Toen het even in mij opkwam "dit zou wel eens de laatste kunnen zijn" ben ik spontaan aan andere dingen gaan denken. Het is zoiets moois. En toch was ik blij dat ik m'n eigen lijf weer terug had. Ik kon weer doen met m'n lijf wat goed voor mij was. Ik heb het met heeeel veel liefde gedaan, maar het was mooi geweest.
Ik ben nu bijna 18 kilo afgevallen. Nog 4 kilo, dan is het mooi (voor mij dan).
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Knap hoor meid!
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe dat is....Bij mij lukte het niet.
Wil je echt zeggen dat ik veel bewondering voor je heb!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan