Begin juni 2009 uigeteld.. Wie ook??

Hallo

Ik ben Maike Sanne 24 jaar en op 3 juni 2009 uitgeteld van ons eerste kindje.
Ik ben nu 8 weken en 4 dagen..   Erg spannend allemaal. Eind augustus heb ik helaas een mk gehad bij 6 weken en 3 dagen.
Gelukkig hebben we al een goede echo gehad en over twee weken krijgen we nog een echo !

Zijn er meer die begin juni een baby verwachten?

Liefs Maike Sanne

Hoi!
Ik ben Yvette, en ben 1 juni uitgerkend van mijn 4e kindje. Ik heb al een zoon van vijf en een half, en twee tweelingdochters van bijna 4 (januari). Verder kan ik niet wachten tot de eerste drie maanden eindelijk om zijn, ik voel me echt verschrikkelijk bereord, veel erger dan bij mijn vorge twee zwangerschappen. Ik heb al pilletjes gekregen van de dokter, maar die helpen niet.
Voel jij je verder goed? Vandaag ben ik precies 9 weken, dus hopelijk gaat het over een week of drie (liefst eerder natuurlijk) weer wat beter!
Groetjes, Yvette

Hoi Yvette

Ik ben ook onzettend misselijk ! Heb zetpillen van de ha gekregen maar deze helpen met niet genoeg.   En nu ook nog een fikse verkoudheid erbij ! Kan me niet herrinneren wanneer ik voor het laatst zo verkouden ben geweest. Mn hele neus zit nu dicht en ademen word moeilijk.. Net ha gebeld en krijg er medicijnen voor.   Hopen dat t snel helpt !

Dus jullie 4e kindje.. Super zeg ! een hele huishouding hihi.. gezellig lijkt me !
Zitten er tweelingen in jullie familie?? En weet je al of dit 1 kindje is of misschien tocht weer 2?? Spannend hoor !
Hoop ook dat je je snel beter voelt !!   We schelen twee dagen ;)

Liefs Maike Sanne

Hoi Maike en Yvette,

Ik ben ook 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje! ben 8 juni uitgerekend. dus ben iets minder ver dan jullie. ben nu iets meer dan 7 weken. heel spannend allemaal, ik heb pco dus wij zijn met behulp van hormonen zwanger geraakt. kan het eigenlijk nog steeds moeilijk geloven.

ben wel heel moe en misselijkheid verschilt per dag. werk 36 uur en aan het eind van de week ben ik echt kapot en loop ik de hele dag te gapen haha.

hebben 2 weken geleden eerste echo gehad en zagen toen het hartje al kloppen! mogen 7 november terug komen, das over twee weken. ben heel benieuwd en kan niet wachten tot het zover is!!

groeten diaan

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan.Ik ben zwanger!!
We hebben al een zoontje van 2,5 jaar en wilden graag een 2de kindje.Maar het wilde maar niet lukken, ik was al begin dit jaar gestopt met de pil.
En ik had een zeer onregelmatige menstruatiecyclus.Ik was altijd wel 1 of 2 weken overtijd.Erg vervelend.
Nu ben ik 4 weken overtijd en begon al wat kwaaltjes te merken.dus gisteren dan eindelijk de test gedaan.
Ik heb zelf uitgerekend wanneer ik uitgeteld ben, ik kom op 9 juni uit.
Ik moet nog de gyneacoloog bellen voor een afspraak.
Wel gek mijn zoontje is 15 juni geboren, dus er zit dan 3 jaar verschil in.

Groetjes chantal

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan.Ik ben zwanger!!
We hebben al een zoontje van 2,5 jaar en wilden graag een 2de kindje.Maar het wilde maar niet lukken, ik was al begin dit jaar gestopt met de pil.
En ik had een zeer onregelmatige menstruatiecyclus.Ik was altijd wel 1 of 2 weken overtijd.Erg vervelend.
Nu ben ik 4 weken overtijd en begon al wat kwaaltjes te merken.dus gisteren dan eindelijk de test gedaan.
Ik heb zelf uitgerekend wanneer ik uitgeteld ben, ik kom op 9 juni uit.
Ik moet nog de gyneacoloog bellen voor een afspraak.
Wel gek mijn zoontje is 15 juni geboren, dus er zit dan 3 jaar verschil in.

Groetjes chantal

Hoi!
@ Maike Sanne: ja tweelingen komen in de familie voor, maar het was toch wel een shock hoor, toen we dat hoorden! Inmiddels zijn de meisjes al weer bijna 4, en we wilden heel graag een vierde (en laatste!) kindje, maar ik was wel bang dat het er weer twee zouden zijn, zeker omdat zo'n zwangerschap toch een stuk zwaarder is. Omdat ik ook weer zo erg misselijk was, was ik daar helemaal bang voor, en mochten we met 7 weken voor een vroege echo komen. We weten nu vrij zeker dat het er maar eentje is (oef), en zagen het hartje al mooi kloppen!
Ik heb gisteren andere pillen gekregen van de huisarts, en voel me vandaag eindelijk ietsjes beter! Wat een opluchting! Ik hoop dat het zo blijft!
Gefeliciteerd ook voor de nieuwe zwangeren die erbij zijn gekomen!
Groetjes, Yvette

Hoii

Chanick (schrijf ik t zo goed??)   Gefeliciteerd !     Jeetje 4 weken over tijd en nu pas testen?? Jeetje !!   Ik hield t niet eens een dag uit hahah ! K deed de test al voor mn nod !
Heb je al een afspraak gemaakt voor echo etc??

Yvette.. dus dit keer geen tweeling. was anders idd erg zwaar lijkt me !
Ik hoop dat je pillen snel aan slaan !
Ik voel me al iets beter, maar nu net na mn eten weer ineens misselijk :(
Tis toch wat !! Willen we graag zwanger zijn en dan krijgen we van die lastige kwalen haha.. T is voor een goed doel moeten we maar denken hihi
Nog twee weken en dan hebben we de echo !! Spannend !!

Terug
Bovenaan