Begin juni 2009 uigeteld.. Wie ook??

hi alle andere zwangeruh!!!
van e gefeliciteerd!!!

Ik (milka, 25)
ben enkele weken geleden verrast met de zwangerschap van ons 3e
kindje!!! We hebben op nu 2 dochtertjes, 3,5 en bijna 2. Ik ben 6 juni
volgend jaar uigerekend!!! Dus dat wordt een aardig drukke boel hier
zo!!!

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mama's zijn hier die hun kindjes zo dicht op elkaar hebben....

Ik
heb morgen mn eerste afspraak bij de verloskundige, de meisjes gaan ook
mee. Ben erg benieuwd of het kwartje bij ze zal vallen of dat het
allemaal een beetje langs ze heen zal gaan...
I'll keep u posted

Hoi meiden,

Hey millertjes, ik vroeg me af hoe je afspraak bij de verloskundige is geweest. Hadden de meiden iets door ?

MaikeSanne, ben je nog misselijk ? Yvette, ben jij nog zo beroerd ?

Diaanmike, hoe is het 7 november gegaan ?

Chanick, ben je al bij de gyneacoloog geweest inmiddels ?

Davina, is je  ziek zijn  al wat beter of lig je nog steeds op bed ?

Karola, is het nu goed of nog steeds afscheiding ?

Hier alles lekker zijn gangetje. Ik was heel misselijk maar heb daar nu tabletten voor. Zonder was echt niet meer te doen: steeds spugen, afvallen enz.
2 echo's gehad, beide goed. Eerste echo was heel bijzonder, zal het nooit meer vergeten denk ik.
Inmiddels weet bijna iedereen het, zit ongeveer op 3 maanden.
Ik kan alleen nog maar bepaalde losse broeken aan, de rest zit niet lekker. Dan loop ik met zo'n open gulp en zo'n elastiekje, dan gaat die steeds verder open, dat werkt niet echt. Maar om met zo'n kleine buik nu al zo'n bandbroek te gaan kopen vind ik dan ook weer zo raar voor mezelf.

Kunnen jullie al een beetje te wennen en te ontspannen bij het idee van dat je nu echt zwanger bent ?

Liefs, Leontine

Hoi hoiii

Jaaa hier gaat t goed ! Afgelopen dinsdag hebben we echo gehad en ook deze keer was alles goed ! Hebben hartje gezien en beeb bewoog ook flink :)
Een hele geruststelling.. alles is goed !
We  vertellen het nu ook aa de naasten om ons heen.. na het weekend mag het helemaal bekend worden. ZIjn nu 11 weken en 2 dagen !
Ben niet meer 3 juni mar nu 2 juni uitgeteld.. op die dag vieren manlief en ik ons jubileum.. dus super speciaal !
Mijn misselijkheid is nog steeds aanwezig,maar ja hoort er bij he ;)

Hoe gaat het met jullie? En hebben jullie al een echo gehad???

Liefs Maike Sanne

Hey MaikeSanne,

Wat grappig, ik ben na de echo ook uitgerekend op 2 juni ! Wij allebei dus.
Het gaat goed hoor. Ik ben af en toe een beetje moe, af en een pukkel, af en toe harde buik als ik vet heb gegeten. Ik heb het bijna aan iedereen vertelt van mijn fam en vrienden. Nog wat kennissen niet. Bloed laten prikken en dingen als kraamzorg geregeld. Mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht; zit veel lekkerder maar nog wel even wennen.
Ik vond de echo heel bijzonder, als je dat ziet dan besef je pas echt dat er een kindje zit.

Voel jij je goed ?

Liefs, Leontine

Hoi Hoiiii

Weer ff ego berichtje :p
Hier gaat t super !! Ben gister tante geworden van een super mooi lief klein meisje !
Kreeg sochtends een sms van zusje dat ze in het zh waren, dus was giga hyper..
En om 3 uur belde ze !   We zijn gister meteen wezen kijken, wat een mooi popje zeg!
Heel klein maar gelukkig alles goed met hun alle 3 !
Vanmiddag gaan we weer even kijken, ze bliven nog een paar dagen onder controle in het zh..   We hebben gister hun huis al even versierd..
Echt k ben zoo blij
Heb dan ook gigantisch gehuild toen ze gistermiddag belden !   Wij hadden de hele tijd al een vermoeden dat het een meisje werd.. en dan de naam.. Was dezelfde naam die wij ook mooi vonden !! Dus nu andere naam zoeken hahaha

Verder gaat t op zich goed.. nog wel steeds misselijk en boven wc pot hangen (geef nie veel meer over glukg) en bijna iedereen weet het nu.. alleen op werk moeten ze t nog wete maar dat komt vd week..

maike sanne en leotine, super van de echo's. Altijd leuk om te zien.

ik had vrijdag echo en het had de hik haha zo leuk. ben ook 2 dagen verder zwanger. nu 10 wkn en 1 dg. Hoop wel dat beroerdheid een x minder word, want word beetje depri van heel de dag in bed liggen. Hoe doen jullie allemaal dat?
ben zo jaloers op mensen die niet beroerd zijn haha. Bij mijn zoon werd het met 12 wkn minder, dus hoop dat nu ook echt.

groetejs davina

Terug
Bovenaan