maike sanne, je zegt dat je dacht dat jij het zwaar had, begrijp ik daaruit dat jij je ook niet lekker voelt? Gisteren had ik goeie dag en aan ene kant erg blij, andere kant gelijk twijfel ivm vorige x. Vandaag weer mindere dag. Ik heb al echo gehad met 5,5 week, konden ze niets zien, met 6 wkn en 4 dgn en toen wel hartje en heb 14 nov weer echo ivm mk. Wilde eerst bellen of dat eerder kon ivm gisteren dus lekker. Maar ik denk dat ik toch de eerste 12 wkn bang blijf en dat ik gewoon op mijn gevoel af moet gaan. Mijn gevoel zei vorige x al vanaf het begin dat er iets niet klopte en iets zei het hartje en dat klopte dus achteraf. En nu heb ik goed gevoel. Het is meer als ik ga redeneren naar vorige x dat ik mezelf gek maak.
ik las dat iemand, sorry, weet even geen naam, bruine afscheiding heeft. HEb ik bij mijn zoontje gehad en dat heet inestelingsbloed. Niks aan de hand. Zolang je geen krampen heb en geen erge bloedverlies, niet druk maken.
en iedereen bedankt dat ik mee mag schrijven, ook al is dit een begin juni forum en ik 15 juni uitgerekend ben.
liefs davina