Begin juni 2009 uigeteld.. Wie ook??

Diaan.. Jij ook Gefeliciteerd natuurlijk !!!   Dus ook jullie eerste kindje.. Wij ook !
Spannend allemaal he !!   Jullie hebben ook al vroeg een echo gehad.. gek idee he dat er een mensje in je buik groeit he !!

Hebben jullie het trouwens al aan familie,vrienden etc verteld??

hoi allemaal,

ik ben 30 jaar en 7 weken en 3 dagen zwanger van de 2e. mijn zoon is ruim 4 jaar en vorig jaar helaas missed abortion gehad. Ze kwamen met 12 weken erachter dat het hartje met 9 weken was gestopt. Van elke zwangerschap ben ik de eerste 3 mnd heel goed ziek en vorige x met 9 weken ging het lekkerder en achteraf dus omdat het toen fout is gegaan. Lig nu 24 uur per dag op bed, zo beroerd. en die pillen en zetpillen die jullie bedoelen, heb ik voorheen ook gebruikt, maar helpen niks. heb ook homeopatisch gebruikt, maar eerlijk gezegt, niks helpt. op bed ontbijten etc etc. Dus gewoon tijd uitzitten zoals ik het noem haha

ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven, beetje afleiding is wel lekker. want word aardig gek hier in mijn slaapkamer.

liefs davina

hallo

ik ben ook in juni uitgerekend:) rond 6 juni . ben volgens de echo nu 8 weken en 3 daen zwanger. sinds eergister heb ik wat last van bruine afscheiding..... paniek direct vk gebeld en kon even komen voor een echo . gelukkig was alles goed nog steeds een kloppens hartje en ook goed gegroeid. waar he dan vandaan komt is een raadsel, maar nu proberen om gewoon weer te genieten. heb volgende week weer een echo :) ( omdat de gyn een kieste tegenkwam )

Hoiiii

Davina en Karola, Leuk dat jullie mee komen kletsen !!   Gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

Davina.. Jeetje dus zo ziek er van..en dan dacht ik dat ik t "zwaar"   had..
Hoe heb je het nu met de opvang van je zoontje dan?
Krijg je nu ook een vroege echo ivm de missed ab ?
Beterschap meis !

Karola..   Dus ook al een vroege echo gehad..me too..
Gelukkig was het bloedverlies onschuldig. Erg eng dan he? Mn collega heeft het ook erg gehad en gelukkig bleek de echo ook goed.   Maar je blijft schrikken !
Hoe voel je je verder??

Liefs Maike Sanne, 9 weken en 1 dag

hallo

ja zeker schrikken eigenlijk nu nog wel als ik naar het toilet ga, het is ng niet helmaal over dus je blijft erover nadenken. moet het eigenlijk gewoon van me af zetten maar dat is best lastig  maar ja zolang het gewoon bruin is is er niks aan de hand :) verder heb ik gelukkig nergens last van soms een klein beetje misselijk maar als het zo blijft dan teken ik ervoor hoor

Hoi Maike Sanne,

Ja ! Goed idee. Ik ben ook begin juni 2009 uitgerekend en zag op de andere topics van heel juni al zoveel meiden, kan het bijna niet meer bijhouden.

Ik ben Leontine, 32 jaar, 9 weken zwanger van mijn eerste kindje, ergens tussen 1-6 juni uitgerekend.

Voel me ok maar moe maar blij !
Gezellig om mee te kletsen.

Liefs, Leontine

Hoii Leontine

Leuk dat je mee komt kletsen ! Idd dat had ik ook.. daar zijn zoveel reacties ! Erg moeilijk bij te houden, dus dacht ik maak zelf eentje aan ;)

Vandaag een goede dag gehad ! Alleen rond 1800 werd ik weer misselijk en voel me nu nog niet helemaal goed..   K voel mn baarmoeder.. zou ie groeien ??
En mn boobies.. ooohh die doen savonds zo'n pijn!! hihih...

Wanneer vertellen jullie het familie? Of hebben julie dat al gedaan?

Liefss

maike sanne, je zegt dat je dacht dat jij het zwaar had, begrijp ik daaruit dat jij je ook niet lekker voelt? Gisteren had ik goeie dag en aan ene kant erg blij, andere kant gelijk twijfel ivm vorige x. Vandaag weer mindere dag. Ik heb al echo gehad met 5,5 week, konden ze niets zien, met 6 wkn en 4 dgn en toen wel hartje en heb 14 nov weer echo ivm mk. Wilde eerst bellen of dat eerder kon ivm gisteren dus lekker. Maar ik denk dat ik toch de eerste 12 wkn bang blijf en dat ik gewoon op mijn gevoel af moet gaan. Mijn gevoel zei vorige x al vanaf het begin dat er iets niet klopte en iets zei het hartje en dat klopte dus achteraf. En nu heb ik goed gevoel. Het is meer als ik ga redeneren naar vorige x dat ik mezelf gek maak.

ik las dat iemand, sorry, weet even geen naam, bruine afscheiding heeft. HEb ik bij mijn zoontje gehad en dat heet inestelingsbloed. Niks aan de hand. Zolang je geen krampen heb en geen erge bloedverlies, niet druk maken.

en iedereen bedankt dat ik mee mag schrijven, ook al is dit een begin juni forum en ik 15 juni uitgerekend ben.

liefs davina

Terug
Bovenaan