begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

hoi hoi ,
wij zijn ook van de partij.
wij zijn sinds nov ook gestopt met de pil.

wij wensen jullie veel succes met het proberen.
hopen dat het gaat lukken toi toi toi.

groetjes p

hoi nieuwkomers, leuk dat jullie ook meekletsen! echt heel grappig dat er zoveel mensen gestopt zijn met de pil op het zelfde moment!!! (hopelijk raken we ook allemaal even snel zwanger)

nou ff update: nog steeds niet ongesteld: week of 2 overtijd! volgens de huisarts zou ik vandaag nog een test moeten doen...maar ik wil het wel samen met mijn vriend doen dus ik stel het uit tot zondagochtend (heb meer vertrouwen in ochtendurine). gisterenavond extreeeeeeem buikpijn gehad...dit zou natuurlijk verschillende dingen kunnen betekenen:
-ongesteld moeten worden
-eisprong
-innestelling?? ( weet niet precies wanneer dat is)

maar vanochtend was het weer over....en geen bloed! we hebben gisteren toch geklust..ondanks de buikpijn...want stel dat het een eisprong was! heb ook nog steeds gevoelige borsten maar niet meer zo pijnlijk als vorige week.
nou misschien zondag dan pos.test.....maar we zien wel!
succes iedereen!

xxx E

he hallo,
ben ik weer.
best spannend allemaa.
moet vanaf vandaag weer ongie worden (spannend)
heb de laatste tijd last van mijn baarmoeder ook tijdens het klussen.
ik heb ook het gevoel dat ik een soort stuwing in mijn borsten heb.
nou wie weet is het misschien raak ik ben nog niet ongie geworden maar goed het is nog meer 1 dag.
ik wens jullie veel succes.

groetjes p

Hallo!

Ik ben nieuw hier! Ook ik ben gestopt in november. Half november. Ik heb mijn NOD als het goed is rond de 22ste december. Ik weet alleen niet of mijn cyclus netjes 28 dagen is. Ik verwacht zomaar van niet gezien die, voordat ik met de pil begon, enorm onregelmatig was. Toch denk ik wel dat ik netjes na 14 dagen een eisprong heb gehad. Ik lees echter dat dit helder slijm moet zijn. Ik had die dag wel veel slijm, plakkerig, meer een bolletje. Het was echter lichtroze, troebel!! Kan dit???? En was het dan wel een eisprong?

Ondanks dat heb ik geen geduld om een regelmatige cyclus af te wachten en ben na het stoppen direct gaan klussen. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar heb tot nu toe nog helemaal geen symptomen. Ik heb pijnlijke tepels, maar vraag me nu af of ik daar niet altijd al last van heb gehad. Ik heb buikpijn, maar ook dat is niet ongewoon.
Ik ben bang om te testen rond de kerst...ik hoop zo graag op super kerstkado, maar vrees dat ik voor de tweede ronde moet gaan!

Succes allemaal!

Liefs

D.

quote: Digna226 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 18:21:54'));

Hallo!

Ik ben nieuw hier! Ook ik ben gestopt in november. Half november. Ik heb mijn NOD als het goed is rond de 22ste december. Ik weet alleen niet of mijn cyclus netjes 28 dagen is. Ik verwacht zomaar van niet gezien die, voordat ik met de pil begon, enorm onregelmatig was. Toch denk ik wel dat ik netjes na 14 dagen een eisprong heb gehad. Ik lees echter dat dit helder slijm moet zijn. Ik had die dag wel veel slijm, plakkerig, meer een bolletje. Het was echter lichtroze, troebel!! Kan dit???? En was het dan wel een eisprong?

Ondanks dat heb ik geen geduld om een regelmatige cyclus af te wachten en ben na het stoppen direct gaan klussen. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar heb tot nu toe nog helemaal geen symptomen. Ik heb pijnlijke tepels, maar vraag me nu af of ik daar niet altijd al last van heb gehad. Ik heb buikpijn, maar ook dat is niet ongewoon.
Ik ben bang om te testen rond de kerst...ik hoop zo graag op super kerstkado, maar vrees dat ik voor de tweede ronde moet gaan!

Succes allemaal!

Liefs

D.

quote: spdijks reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 19:13:00

hoi meid,
ik heb ergens gelezen dat als je dik plakkerig beetje draaderige slijm heb dat dat de ei sprong moet wezen.
ik wens je veel succes.

groetjes   p
'));

quote: Digna226 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 18:21:54'));

Hallo!

Succes allemaal!

Liefs

D.

hoi hoi....en al mama's erbij??? wij gaan vanavond of morgenochtend testen maar ik heb een mega positief gevoel....ik heb al een paar dagen constant vlindergevoel in mn buik....heel grappig. ben wel zenuwachtig voor de test maar ja. ik ben dus nu 2 weken overtijd...maar weet mijn cyclus nog niet. en als het zover is dan ga ik ook stoppen met roken!!!  goed he!  en mijn vriend ook trouwens!
jullie horen snel van me

liefs E

ps en succes allemaal he

hoi meid,
ik wens je veel succes morgenvroeg
wel spannend allemaal.

hopen op goed nieuws.

groetjes p

Terug
Bovenaan