begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

Hallo allemaal,

Mag ik gezellig meekletsen?    
Ik ben 13 november gestopt met de pil en ben nu (volgens allerlei sites en berekeningen) 5 dagen overtijd.
Ik heb op de eerste NOD getest en natuurlijk hastikke negatief, dus vandaag maar weer geprobeerd maar deze keer weer negatief.
Ik voel me verder ook hastikke goed, alleen last van opgezetten buik en af en toe misselijk aan de eind van de middag( dat hoort toch 's morgens te zijn??!!)
We gaan voor ons derde kindje dus heb toch wel ervaring zou je zeggen, mijn oudste knul is 7 jaar en de jongste knul is 2 jaar, maar ik voel me net zo onzeker als de eerste zwangerschap.
Ik twijfel enorm aan mezelf en bij elk toilet bezoek kijk ik angstig in de pot, maar dus nog steeds niet ongi.
Ik denk dat in dinsdag maar weer een test ga doen, dan ben ik 7 dgn overtijd.. wat vinden julie??

Groetjes en tot horens,   jessie

hoi allemaal

ik ben ook nieuw hier.ik ben begin noveber gestopt met de pil en heb ook last gehad van het ontpillen.dacht ook dat ik zwager was.maar dat was niet zo bewees het ongi worden.
we zijn onder tussen ook aan het oefen geweest en moet 25 dec ongi worden dus zullen we een kerst cadautje krijgen.dat zal wel heel leuk wezen.Al weten we het dan natuurlijk nog niet met kerst want je kan niet de dag daar na al testen
(ik heb dislextie dus vandaar de taal fouten).

groetjs binna

hoi alemaal

ik schreef in me vorige berciht dat ik begin november was gestopt.maar zat net nog even te rekenen en dat klopt niet het is begin oktober geweest.
sorry daar voor.

groetjs sabrina

Hoi Sabrina,
Ik  ben ook begin oktober gestopt, ben daarna pas na een cyclus  van 60 dagen ongesteld geworden.
Nu is mijn nod op 3 januari, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, maar ja dat is natuurlijk nog de vraag.Dus voor ons extra veel klussen!
Is bij jou wel de menstruatie regelmatig?
Nou in ieder geval spannend he!Ja,dat is jammer dat je niet meteen kunt testen dan, maar wie weet..........

Succes!
Groetjes Patries.

Hallo allemaal,

Weer een dag erbij , nog steeds niet ongi.
Ik wordt met de dag ongeduldiger, ben ook het type dat moet weten waar ie aan toe is en dat maakt het nu extra moeilijk.
Het is zo spannend om met een derde bezig te zijn terwijl niemand dat van ons verwacht.
Wat bedoelen jullie met ontpillen, welke klachten????
Zal ik daar dan last van hebben?

Sabrina die spelfouten maakt helemaal niets uit, leuk dat je ook meekletst op het forum.....

Groetjes jessie  

hoiii patrica

bij mijn was het eigelijk nog niet helmaal gepland dat we zouden stoppen.was hem een paar keer vergeten en toen zijden we dan kunnen we wel gewoon nu stoppen.en sinds dien drie keer ongi geweest dus is best een redelijke cyclus.dacht aleen net als een hoop dat ik ook meteen de eerst keer zwagerwas zoas de zerren borsten en ogeblasen gevoel.maar nu weet ik dat dat ontpillen was.maar nu voel ik me ook niet fit.en heb zerren borst dus heb heele goede hoop. dat we een kerst cadautje krijgen.
ja dat is dan soms moeilijk als jet het niet presies weet.ik ben ook niet zo goed in het bij houden maar heb de samung lady foon en daar kan je het in bij houden en die rekend het dan voor je uit echt makelijk.
ik ga mischien toch wel net voor de kerst testen en als het dan positive is geef ik het aan me vriend cadau

groetjes sabrina

Dag dames,

ik ben net 29 en in februari al gestopt met de pil. Toen een maand in Australie rondgetrokken en daarna was mijn vriend er nog niet aan toe. November was onze eerste echte klusmaand. Wel ongesteld geworden, donderdag, maar pas na een cyclus van 38 dagen. Dan heb je nog hoop. Weehhh.
Heb wel het idee dat ik mezelf een beetje gek maak. Zie in alles een symptoom terwijl je later denkt; had ik dat eerder ook al niet?
Als ik uit ga van mijn langste en kortste cyclus dan valt mijn ei tussen de 25e en de 2e. Wij gaan dus de feestdagen klussende doorbrengen, haha. Heb je tenminste ook een beetje tijd voor elkaar.
Wij hebben het niemand verteld, maar ik wel aan 2 vriendinnen en mijn moeder. Mocht het mis gaan kan ik bij iemand mijn hart luchten. 1 Vriendin is al zwanger 24 weken. Jaloers!!! Maar gun het haar van harte.
Succes allen.
Moeten wij ook even een tabelletje maken wanneer de NOD is, zodat we weten wanneer wie kan testen???

17-12
18-12
19-12
20-12
21-12
22-12
23-12
24-12
25-12
26-12
27-12
28-12